Skip to main content

Goedemiddag,

Op 13-01-2020 een Track en Trace link ontvangen van PostNL dat mijn pakket onderweg is. Ik zou een gratis tv krijgen met mijn afgesloten abbonement. 10 dagen laten nog steeds niks ontvangen. Ik heb contact opgenomen met PostNL om verhaal te halen. Zij weten niet waar mijn pakket en ik moest contact opnemen met KPN.

KPN heeft mijn verhaal aangehoord en een mail gestuurd naar de betreffende afdeling. Ik zou over 48 uur terug gebeld worden. Dit is tot op heden niet gebeurd. Ik dus zelf maar weer gebeld. Deze medewerker heb ik wederom weer mijn verhaal uitgelegd dat ik nog steeds wacht op mijn tv maar dat niemand weet waar het is. Meneer zet mij in de wacht en gaat het 1 en ander uitzoeken. Meneer komt terug en zegt dat ze ermee bezig zijn maar dat hij wel weet dat zij maandag 10 feb contact met mij op zullen nemen. Ik zeg prima, dan wacht ik nog wel even. Tot op heden nog steeds niet gebeld. Ik heb dus vanochtend zelf weer gebeld. Deze medewerker heeft ook weer het 1 en ander uit lopen zoeken en komt terug met de info dat ik helemaal niet terug gebeld zou worden?! Ok, uhm...hoe kan dit KPN?!?! Waarom krijg ik bij medewerker 1 A, bij medewerker 2 B en bij medewerker 3 C te horen? Ik vind de communicatie zeer slecht. Als kers op de taart krijg ik ook nog van medewerker 3 te horen dat de afdeling waar zij mee in gesprek was, gewoon zegt dat mevrouw GEEN RECHT heeft op de tv. Dit staat duidelijk bij haar in het systeem en bij mij op de mail.

Ik snap dit niet en vind dit zéér maar dan ook zéér slordig KPN. Ik wil hier ZSM een oplossing voor want ik ben al 3 weken bezig met dit. Jullie snappen toch wel dat een klant zich hierdoor nogal bedonderd voelt?

Dat is vervelend.

Een KPN moderator wil hier wel voor je induiken. Vul je daarvoor vast alle relevante gegevens in via jouw forumprofiel? Daar zijn je gegevens niet publiekelijk namelijk.

Met die gegevens kan de moderator e.e.a. opzoeken en geef je tevens je toestemming om dat te doen.


Als dat zou kunnen, graag!! Ik weet zelf ook niet meer wat ik kan doen en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Ik heb mn gegevens inmiddels aangepast. 


Dat is vervelend.

Een KPN moderator wil hier wel voor je induiken. Vul je daarvoor vast alle relevante gegevens in via jouw forumprofiel? Daar zijn je gegevens niet publiekelijk namelijk.

Met die gegevens kan de moderator e.e.a. opzoeken en geef je tevens je toestemming om dat te doen.

Enig idee hoelang het duurt voordat men het oppakt?


Op dit moment niet eerder dan 48 uur.


Hoi Coco, welkom op het forum! Dank voor het invullen van je gegevens. Je hebt gewoon recht op de tv. Anders had je ook überhaupt niet een mail met track en trace code ontvangen. Ik zie ook dat meerdere collega's in de afgelopen tijd navraag hebben uitgezet. Daar ga ik even achteraan zodat we duidelijkheid kunnen scheppen in deze brij en jij alsnog z.s.m. je tv krijgt.


Hi Eric, 

Dank voor het oppakken. Ik heb KPN plat gebeld. Iedereen die ik heb gesproken heeft mailtjes uitgezet maar op geen van ze heb ik concreet antwoord gekregen. Ik hoop dat u iets voor mij kunt betekenen. 
 

Ik wacht uw bericht af.

 

 


Sorry voor de aanhoudende vertraging, coco. Ik heb nog geen uitsluitsel gekregen op mijn navraag. Ik ga er opnieuw achteraan, want dit moet opgelost worden. Ik kom er zo snel mogelijk op terug.


Dank Erik! Ik wacht het af..


Ik heb een update voor je, @coco_ ! De tv is kwijtgeraakt bij PostNL, wat betekent dat we een nieuwe zending voor je gaan klaarmaken. Je wordt nog even gebeld door de verzendafdeling hierover met ook een indicatie van wanneer je hem dan ontvangt.


Heel fijn!! Enig idee wanneer ik ongeveer een belletje kan verwachten? 


Durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik ga uit van deze week in ieder geval. Hopelijk vandaag zelfs nog.


Durf ik niet met zekerheid te zeggen, ik ga uit van deze week in ieder geval. Hopelijk vandaag zelfs nog.

Erik, 

Dit slaat zeker niet op jou. Maar dit las ik gisteren in Wikepedia.

 Toen de PTT nog een echt staatsbedrijf was, deden grappen de ronde die verwezen naar de gebrekkige dienstverlening en de vermeende traagheid van ambtenaren. Zo opperde Wim Kan dat PTT stond voor 'Putje graven, Tentje zetten, Tukkie doen', een verwijzing naar langdurige grondwerkzaamheden die PTT-technici vaak uitvoerden, waarbij ter beschutting een tentje over het gat in de grond werd geplaatst.

Als ik hier soms lees wat er soms gebeurt (dus niet door jou en sommige andere van je collega’s) is er niet veel veranderd. 

:rofl::heart_eyes:

 


@Erik_ Ik ben gebeld door de verzend afdeling en binnen 3 weken krijg ik de tv toegestuurd. Ik houd je op de hoogte. Voor nu, dank voor alles! 


Goedemiddag,

Helaas tot op heden geen linkje/bericht binnen gekregen. Vandaag weer contact gehad met KPN. Mevrouw wilde weer een verzoek indienen. Ik heb aangegeven dat het al het 2e of 3e verzoek is wat nu dus gaat komen en dat ik dat niet wil. Ik heb toen gevraagd of zij mij door wilde verbinden met iemand die mij wel hiermee verder zou kunnen helpen. Ik heb haar de situatie uitgelegd en dat het begrip gewoon nu een beetje op begint te raken en dat ik GRAAG door verbonden wil worden omdat wij er niet uit zouden komen. Hierop verloor mevrouw het geduld en zei “ dan moet u maar terug bellen, goed?” en heeft daarna opgehangen in mijn oor. Ik ben teleurgesteld en verbaasd tegelijk op de manier waarop zij met een klant is omgegaan. Ik hoop dat zij dat gesprek tijdens een feedback sessie oid terug krijgt op haar bordje want dit is onacceptabel. 

Ik heb weer terug gebeld en de mevrouw die mij toen wel fatsoenlijk te woord heeft gestaan heeft mij doorverbonden met Nicholaas. Die heeft opnieuw een mail verzonden en raad mij aan om over 2 weken terug te bellen als ik dan nog niks heb gehoord. De kans is er dat de tv actie nu inmiddels gesloten is (hoop van niet) en dat er een eventuele compensatie plaats zal vinden. 

 

Groet,

Coco

 

 

 

 


Vervelend dat je de tv nog niet hebt ontvangen, Coco. In verband met Corona loopt deze hele actie op het moment nog steeds met vertraging. De tv's moeten immers in eerste instantie uit het buitenland komen, en worden vervolgens vanuit het distributiecentrum in Nederland naar de klanten verzonden. Ik ga even navragen bij de verzendafdeling of ze me een datum kunnen geven.


Sorry, ik weet dat het eigenlijk het verkeerde moment is maar deze thread loopt al zo lang. (Volgens mij start hij veel eerder dan het nu lijkt. ). 

Het lijkt net op deze song van Harry Belefonte en Odetta Felious Gordon waar Erik Liza en KPN Henry is. 

 

:joy:

Hij zal wel schrijven dat het niet hoeft, Ik heb medelijden met Erik hij is een van de moderators die echt hun best doen in dit forum. En dan lopen ze regelmatig hier tegenaan. 

 

Admin: ik kan het wel waarderen, Cor 😃 Maar voor de leesbaarheid van het topic heb ik de tekst toch maar even achter een uitvouwknop gezet


@coco_ de verzendafdeling geeft aan dat het pakket al een poosje op je ligt te wachten bij de PostNL locatie in de Spar City te Schiedam. Wellicht is de mail met track en trace in je spammap belandt? Ik heb je zojuist de track en trace nog even per privébericht gestuurd.

Let op, omdat het pakje er al even ligt wordt hij vandaag teruggezonden naar ons. Dus als het ook maar even kan, ga als de wiedeweerga naar de Spar City dan kun je hem hopelijk nog in ontvangst nemen voor hij terug gaat.


Hoi Erik,

Nav je berichtje heb ik meteen gebeld met het filiaal. Ze hadden em nog gelukkig en ben er meteen naar toe gegaan. IK HEB DE TV!!! 
 

Mijn dank is ZEER GROOT voor de tijd en moeite die je erin hebt gestopt.

 


Fantastisch! Ik ben heel blij dat te horen :tada:  Rest me niets anders meer dan je heel veel plezier te wensen met je nieuwe tv!