Skip to main content

Ik heb nu alles bij KPN en ben met mijn internetnetsnelheid van 100mb naar Hussel Internet 50 Mbit/s gegaan. Voor deze tijd had ik 2 gratis tv-ontvanger en nu moet ik daar opeens voor gaan betalen. Te weten in totaal 15 euro.

Hallo @Leonardus57 ,

Je bent kennelijk overgestapt van een oudere abonnementsvorm naar KPN Hussel. Bij KPN Hussel gelden andere voorwaarden dan bij oudere abonnementsvormen.  Je betaalt 42,50 voor het goedkoopste internetabonnement en daarbovenop betaal je extra voor elk toevoeging. Dus ook voor een tweede Tv-ontvanger. KPN Hussel is niet voor iedereen een vooruitgang, dat is namelijk afhankelijk wat je allemaal wilt nemen van KPN.  

 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 

De voordelen van Hussel staan hieronder in het groen: