Skip to main content

Goede Morgen,

 Ik hoorde dat je bij het afsluiten van een nieuw abonnement een gratis tv kunt ontvangen. nu is mijn vraag hoe wij ook in het bezit kunnen komen voor een gratis tv.
We hebben afgelopen jaren al veel problemen en kosten gehad met KPN. We hebben zelf de kabels voor glasvezel kabel moeten leggen en betalen voor *adres* kosten 7000 eur. Daarna sluiten jullie gewoon ons koper netwerk af waardoor onze PSTN aansluiting komt te vervallen, hierdoor hebben we onze robots om moeten laten bouwen naar een mobiele aansluiting kosten 1750 eur. Ik heb diverse keren contact gehad maar terug belle doen jullie niet. Jullie maken nu gebruik van onze glasvezel kabel en deze hebben wij zelf betaald maar over een vergoeding ofzo is nooit geen sprake. En terug bellen over dit is al helemaal niet aan de orde. Het zou jullie sieren om ons ook gewoon zo'n tv aan te bieden. en anders gewoon eens te telefoon pakken en terugbellen over dit probleem. Groeten P van Hoof *adres*

*admin: privégegevens verborgen

Die gratis tv is voor nieuwe klanten, niet voor bestaande. Die glasvezelkabel heeft u veel geld voor moeten betalen, maar daarmee is die nog niet van u. In de zin van dat die uw eigendom is. Met de komst van glasvezel veranderd er niets aan de telefonie. Alles wat met een PSTN lijn werkt, dat kan ook gewoon over glasvezel. Je sluit het apparaat dan aan op de telefoonlijn van de Experiabox en dan werkt het gewoon op precies dezelfde manier. Merkt het apparaat niets van.