Skip to main content

Goedemorgen,

Op 9 april 2023 heb ik een nieuwe bestelling geplaatst en de gratis tv als optie gekozen. Kan het kloppen dat ik deze niet weer kan vinden in de bestelling overzicht ? Via Mijn KPN kan ik ook niets hierover vinden. Ik had gelezen dat het ongeveer 14 dagen na aansluiting kan duren. Maar krijg het gevoel dat er iets niet goed is gegaan omdat je een bericht zou moeten krijgen hierover.

 

Gr Patman

 

 

Hallo @Patman ,

Ik heb gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Jouw welkomstcadeau wordt één werkdag na de start van jouw abonnement verstuurd. Je ontvangt hierover een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Voor vragen over de levering van het welkomstcadeau kan je terecht bij Sidekix. Zij zijn op werkdagen van 8.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).
 

bron:
 

 


Hi @Patman! Bij je bestelling is gekozen voor korting op je pakket. Je hebt gekozen voor 12 maanden korting. Het klopt dus dat er geen ander welkomstcadeau is verstuurd. Dit staat ook op die manier in de bevestiging die we op 9 april gestuurd hebben. 

Ik ben bang dat ik je in dit geval verder niet kan helpen.