Skip to main content

Heb een zenderpakket geactiveerd na de mail dat ik 3 maanden gratis een zenderpakket kan nemen.

Nu staat er dat ik het moet betalen.

Hoe kan dat?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Ik heb precies hetzelfde en zou hier ook graag antwoord op hebben.


Welk zenderpakket hebben jullie gekozen, zijn er maar een paar gratis namelijk.


Dit stond in de mail.

• Kies je gratis zenderpakket of extra dienst in MijnKPN
• De actieperiode start direct na aanvraag
• Na 3 maanden betaal je de normale prijs óf kun je het pakket zelf weer uitzetten
• Voordat de korting afloopt, ontvang je van ons nog een herinneringsbericht
• Na 3 maanden kun je het pakket zelf weer uitzetten, je zit dus nergens aan vast!

Ik heb het filmpakket genomen.


Kan nu even niks zien in mijn KPN, ze zijn ergens mee bezig, maar uit mijn hoofd kon ik kiezen uit het plus pakket en een paar buitenlandse pakketten die 3 maanden gratis waren, ik heb het plus pakket maar aangezet vraag me alleen af waarom, heb bijna alle zender verborgen.


Niet alle pakketten zijn helemaal gratis. Ziggo Sport bijvoorbeeld is niet volledig gratis, daar krijg je 50 % korting op.


​​​Ik heb het filmpakket genomen.

Die behoort niet tot de gratis pakketten. Alleen de groen omcirkelde pakketten vallen onder de actie.

 


Hoe kan ik dit pakket dan weer afzeggen.


Hoe kan ik dit pakket dan weer afzeggen.

Over een maand zoals beschreven in de mail.

 

 


Hi @1fcleon, welkom op het Forum. Door de drukte, ben ik er nu pas aan toegekomen om op jouw bericht te reageren. Ik ben benieuwd voor welk zenderpakket je hebt gekozen en waar precies vermeld staat dat je ervoor moet betalen? Als jij je profiel aanvult met jouw postcode + huisnummer, klantnummer en geboortedatum, kan ik met je meekijken. Geef je een seintje als jij deze gegevens ingevuld hebt? 

Ook een welkom voor jou @Henhan! Ik lees dat @Nick83 en @JanD jou hebben voorzien van de juiste informatie. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik dat graag!


Ik heb dus ook een zenderpakket gekozen dat niet gratis is. 

In de mail stond dit niet vermeld en nu ben ik €12,99 kwijt.

Ik wil graag dat dit rechtgezet wordt.

Gr. Leon


Ik zie dat je al een reactie hebt gehad van mijn collega Moderator in een ander topic: ik stel voor dat wij het bij dat topic houden, aangezien mijn collega het al opgepakt heeft! 


En welke collega is dat?


Ik had ook via Twitter gereageerd maar die stuurt me weer terug naar dit forum.


En welke collega is dat?

Mijn collega @Marcia_ in het topic forum.kpn.com/interactieve-tv-11/aanbieding-gratis-zenderpakket-voor-3-maanden-517822 :wink:

Ik wil jullie, @1fcleon en @Henhan, vragen om via 1 kanaal of topic met ons in contact te zijn. Het is zonde, zeker gezien de drukte, als er dingen langs en door elkaar lopen: dat helpt jullie situatie ook niet. 
@bakx-571222 ik heb bij deze ook een eigen topic voor je aangemaakt, zodat ik je signaal apart kan doorzetten naar de betreffende afdeling.