Skip to main content

Leuk zo'n aanbod voor 3 maanden gratis een extra zenderpakket. Even afsluiten via MijnKPN.

Mooi niet. Al dagen achter elkaar eens storing.

Zo kan ik ook een actie houden.

U kunt ook bellen via 0800-0402 of chatten. Welke browser heeft u geprobeerd. Storing bij KPN kan voorkomen, maar een andere browser proberen of de app op je telefoon kan ook helpen.


Zowel met Firefox als met Edge geprobeerd.


Wij verrassen je graag met iets leuks. Daarom mag je nu 3 maanden lang gratis óf met extra veel korting genieten van een zenderpakket of extra dienst naar keuze. Benieuwd waar je uit kunt kiezen?

Dit bericht kreeg ik. Ik heb het erotiek kanaal gekozen maar hij staat toch op mijn factuur.
Moest inloggen met mijn ID en alles was gelukt. 12,99 per maand voor 3 maanden gratis is toch leuk om te proberen.

Wat is er fout gegaan.


Wel alvast getest en het werkt wel, zonder storingen… :-)

 


@J. de Neef niet alle zenderpakketten zijn gratis.

Dat staat ook niet in de mail die u ontvangen heeft. Geen dingen lezen die er niet staan.


Dan heb ik het verkeerd begrepen.

Leuke aanbieding (maar niet heus),,,, Turks, Hindi en Duits.

Fox Sports en Ziggo Sport heb ik al.

Snel opzeggen die prachtige aanbieding dan maar….

 


Dan heb ik het verkeerd begrepen.

Leuke aanbieding (maar niet heus),,,, Turks, Hindi en Duits.

Fox Sports en Ziggo Sport heb ik al.

Snel opzeggen die prachtige aanbieding dan maar….

Ja... dat heb ik ook al gezegd. De meeste mensen zijn totaal niet geïnteresseerd in die buitenlandse pakketten. En sport ... in december ... tja, wat moet je daar nou mee? In december wil je met de hele familie een film kijken.


Klopt.

In elk geval bedankt voor je oplettendheid Nick


Discriminatie, erotiek is enkel gratis voor hetero's. En van sport houden we niet, om van de rest maar te zwijgen.  Mooie reclame, zo'n lege dop...


Hoezo discriminatie?