Skip to main content

Hallo,

 

Ik had mijn vorige woning KPN compleet inclusief gratis zenderpakket op mijn tv abonnement+telefoon abonnement.

Nu ben ik verhuisd en met een tussenpoos van 5 maanden en heb ik een nieuw TV abonnement (hussel 200mb) afgesloten bij KPN (ik kon deze niet bevriezen).

Maar nu heb ik op mijn telefoon abonnement wel weer de compleet voordelen dubbele MB’s en 5€ korting maar niet meer het gratis zenderpakket.

Net gebeld met een medewerker en deze kon mij niet helpen want dit bestond niet meer,

Ik vind dit erg raar aangezien dit nog gewoon op de website staat:

Hoe krijg ik mijn gratis zenderpakket.

 

Ja... maar dat geldt voor Compleet. Maar Compleet is alleen van toepassing op de oudere abonnementsvormen. Niet meer bij Hussel.


Hi Nick, hoe komt het dan dat ik nog wel dubbele MBs heb?

dat krijg je namelijk alleen bij compleet.


Hi Nick, hoe komt het dan dat ik nog wel dubbele MBs heb?

dat krijg je namelijk alleen bij compleet.

Omdat u bij u mobiel wel een oudere abonnementsvorm heeft. En geen Hussel. Dus de Compleet voordelen zijn wel van toepassing bij uw mobiel.


Op onze site staat het volgende @annoniemmm: "Je komt in aanmerking voor KPN Compleet als je één of meerdere KPN Mobiel abonnementen of een of meerdere KPN Mobiel abonnementen in combinatie met Internet, TV en/of Vast Bellen op jouw adres hebt staan. Let op dat KPN Compleet voordelen gelden voor abonnementen van vóór 2 september 2019." Het zenderpakket hoort inderdaad bij KPN Compleet, maar dat heb je dus niet meer voor Thuis. 

Hier vind je meer informatie over KPN Compleet en de voorwaarden.  

Misschien is het voor jou interessant om je mobiele abonnement te verlengen naar KPN Hussel, mocht dat mogelijk zijn. Hier vind je de voordelen van KPN Hussel


Reageer