Skip to main content

Goede morgen,  

 

Ik heb tv, internet en vast bellen bij kpn.  Sinds januari heb ik ook een mobiel abonnement.  Hierbij zou ik een gratis zenderpakket krijgen.  Alleen heb ik hierover nog niets gehoord. 

Met groet, 

 

M van Ginneken 

@M v Ginneken

Heb jij deze toezegging zwart op wit? 
Als je sinds kort mobiel bellen hebt afgesloten, heb je nu mogelijk KPN Hussel aangevraagd. Daar zit geen gratis zenderpakket meer bij. Je kunt wel een korting van 5 euro per maand op een extra zenderpakket krijgen. 
 

Tot 8 oktober 2019 kon je KPN Compleet aanvragen en daar zat dat gratis zenderpakket wel bij. 
 

De verschillende voordelen:

 

Compleetvoordelen - Husselvoordelen

Hoi @M v Ginneken en welkom op het forum! Wat @Noordzee zegt klopt, als je vaste diensten onder de Hussel propositie vallen zit er geen gratis zenderpakket bij in. Wel krijg je dan €5,- entertainmentkorting op bepaalde pakketten. :slight_smile:  Mochten de vaste diensten nog van voor 8 oktober 2019 zijn, dan kun je je via de Compleet aanmeldpagina aanmelden voor de voordelen. Dan kun je kiezen uit het Pluspakket of Fox Sports pakket gratis.


@M v Ginneken

Had je je al aangemeld voor KPN Hussel? Of lukt het nog om voor KPN Compleet in aanmerking te komen? 


Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


"Probleem" is opgelost


Fijn om te lezen. :grin: Bedankt voor de terugkoppeling! 


Reageer