Skip to main content

Ik heb 21 november j.l. een mail ontvangen met een leuke aanbieding. 3 Maanden gebruik maken van een gratis zenderpakket. We wilden daar graag gebruik van maken, dankzij de zender van de maand! Deze werd al enige tijd bekeken. Omdat RTL Crime in november al zender van de maand was, wilden we het pas daarna activeren. Het bleek een leuke zender en dan zouden we daar o.a. naast anders zenders met de actie voor 3 maanden langer gebruik van kunnen maken. Zo gezegd, zo gedaan! Mail opgeslagen bij favorieten en zojuist geprobeerd te activeren. Via de mail op de link geklikt, via de site alles nagelopen en nog een keer de mail gelezen, via de browser. Zelfs de link naar de site waarin meer informatie over de actiepakketten staat werkt nog gewoon. Nee volgens mij doe ik toch niets verkeerd :grin::thinking: . Wat blijkt na enig speurwerk op de site…. De aanbieding geldt maar tot 30 november j.l.  Je moet wel even de vraag open klikken om hierachter te komen… Nergens in de mail, in eerste instantie op de site wordt ook geen einddatum vermeld. Jammer dat deze actie nu aan ons voorbij gaat op deze manier. Kleine moeite om dit te vermelden in de mail of niet? We hadden er dan rekening mee kunnen houden. 

Het was een black friday actie. Daardoor geldig t/m afgelopen weekend. Je kunt er geen gebruik meer van maken.

Uiteraard kun je het pluspakket nu, voor minimaal een maand, activeren. Maar dan wel tegen de normale prijs.

Het was 3 maanden gratis…. Wat was het bezwaar het enkele dagen voor einde november al te activeren?


Volgens mij omdat @Kaatje02 dan langer naar RTL Crime kon kijken @PeterG. Helaas is de actie inderdaad afgelopen. Ik ben het wel met je eens dat de einddatum van de actie iets duidelijker gecommuniceerd had mogen worden. Ik heb alleen niet de optie het pakket alsnog 3 maanden gratis voor je te activeren.   


Het was een black friday actie.

Dat stond er ook niet bij voor zover ik me kan herinneren. 


@Niek_ . Dat had dus ook gekund als ze het een weekje eerder had geactiveerd. Toen was de 3 maanden gratis actie nog geldig voor het pluspakket. Dan had ze alsnog 2 maanden en 3 weken voor nop naar RTL Crime kunnen kijken na verwijdering als Zender vd Maand.


Volgens mij omdat @Kaatje02 dan langer naar RTL Crime kon kijken @PeterG. Helaas is de actie inderdaad afgelopen. Ik ben het wel met je eens dat de einddatum van de actie iets duidelijker gecommuniceerd had mogen worden. Ik heb alleen niet de optie het pakket alsnog 3 maanden gratis voor je te activeren.   

Volgens mij heeft @Marcia_ het in een ander topic wel gedaan. Iemand alsnog 3 maanden gratis gegeven.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/aanbieding-gratis-zenderpakket-voor-3-maanden-517822?postid=1166692#post1166692

 


Ik heb Marcia gesproken en heb gehoord dat zij het via een omweg nog wel aan heeft kunnen zetten. In principe is het wel zo dat de actie afgelopen is en dat we dit bij uitzondering nu nog voor je aan willen zetten. Ook omdat wij vinden dat dit beter gecommuniceerd had mogen worden. En omdat we iedereen gelijk willen behandelen natuurlijk. 

​Zou je jouw forumprofiel aan willen vullen met jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant @Kaatje02? Zodra je dit gedaan hebt mag je hier weer bij me terug komen. Dan ga ik het voor je regelen. 


@Niek_ bedankt voor je reactie, mijn forumprofiel is aangevuld!


Ik heb het Pluspakket gratis voor je aangezet @Kaatje02. Denk er om dat je zelf het Pluspakket weer uitzet (in MijnKPN) wanneer je hier geen gebruik van wil maken na de gratis periode. Ik kon het Pluspakket alleen 6 maanden gratis voor je aanzetten, en niet 3 maanden. Dus je hebt geluk :)  


Beste Niek, super bedankt! Dat noem ik dan weer eens een zeer nette service. Nogmaals bedankt, we gaan er zeker gebruik van maken. 


Ik loop tegen hetzelfde aan. Via deze ‘conversatie’ heb ik pas vernomen dat de actie per 30 november eindigde…. Of dat het om een Black Friday actie ging.

Hoe zit het met de ‘kerst cadeau’ actie van 10 gratis films in december? Hiermee wordt op TV nog geadverteerd, maar kan hem niet terugvinden?


@Apple14.  Menu →  Films →  Films huren :arrow_right: tab: kerst :arrow_down: kadootje van KPN

Je moet wel van kerstfilms houden. 10 gratis films met thema kerst.


Dankjewel PeterG. Films gevonden. Vind het persoonlijk geen echte kerst films, maar ook geen echt goede films :sweat_smile: . Maar toch fijn eens gevonden te hebben waar KPN het over heeft. Vindt hun communicatie niet geweldig… Fijne feestdagen