Skip to main content

Ja ik ook al 100x geprobeerd, nu dus maar op de tv zelf…. staat 9,99…. ga gewoon niet betalen. 

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Shirlie2525 Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je me daarnaast kunnen laten weten welk pakket je graag aan wilt hebben staan? Dan maak ik het voor je in orde.


@Shirlie2525 Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je me daarnaast kunnen laten weten welk pakket je graag aan wilt hebben staan? Dan maak ik het voor je in orde.

Ja heb de gegevens ingevuld en wil graag gratis pluspakket. (Wat dus nu al geactiveerd is alleen stond er dan 9,99 p mnd) 

alvast bedankt 😊 


Ik zie dat je het zenderpakket al aan hebt staan. Zolang het zenderpakket dus aan staat kan ik deze helaas niet met korting geven.


Nou dan ga ik m uitzetten. Zet u m dan aan?


Ik zie dat dit wellicht op dit moment niet mogelijk is. Ik zal voor een oplossing op maat nog even privé contact opnemen.


Ok dank je wel, maar niet ik m nu uitzetten of zo laten? Beetje vreemd als alle klanten van kpn dat geatis 3 mnd krijgen en dat niet werkt. Kunnen toch gewoon bv.  die 9,99 3 x in mindering brengen? 


Ik heb het voor de zekerheid even nagevraagd. Het is zo dat er vanuit KPN bewust gekozen is om klanten korting te geven op een pakket dat ze nog niet hebben om op die manier op een leuke manier kennis te laten maken met een nieuw pakket, of als leuke extra omdat klanten iets wel leuk vinden maar het aanzetten door de prijs onaantrekkelijk voor ze is. Om deze reden kan ik dus geen korting geven op een pakket dat al aan staat en is het voor mij niet mogelijk om hier een vergoeding voor op de factuur te zetten. 


Nee! Natuurlijk niet! Ik heb dit pakket ook nooit eerder gehad en aangezet OMDAT HET GRATIS zou zijn!

dat jullie je **** niet goed regelen wilt niet zeggen dat ik voor iets moet betalen wat aan ALLE KPN klanten gratis aangeboden word. Ik ga in ieder geval niet betalen. Word het van m’n bankrekening afgeboekt, boek ik t terug. 

 

Admin: bericht aangepast i.v.m. huisregels


Ik snap dat het frustrerend is als er verwarring is en al helemaal als het om geld gaat. Toch zou ik je willen vragen je berichten op het forum op zo'n manier te vormen dat ze passen binnen de huisregels

Wat betreft het topic: Ik had niet begrepen dat je het pakket ook om die reden had aangezet. Zoals ik het zag stond het pakket al aan en wilde je daarna van de actie gebruik maken. Ik zie ook de datum dat de aanpassing is gedaan en dat deze wijziging is gedaan nadat we de actie bekend hebben gemaakt. In dit geval lijkt me de makkelijkste optie om alsnog het bedrag te vergoeden. Het bedrag kan je verwachten op je volgende factuur. Ook stuur ik je een email met daarin de bevestiging van de vergoeding. 


Hoi, nou nee het is niet eens zo zeer t geld, maar dat jullie een actie hebben, voor ALLE kpn klanten en  die werkt niet en het daarna niet op willen lossen.  
 

ik had die actie al gezien op internet.
Daarom ging ik ook kijken hoe ik gratis aan kon zetten. 
je kon ook een pakket kiezen voor 0,00. Alleen kon je het nergens vastzetten. 
Dus ben ik via de tv gaan aanmelden en ging er van uit…. voor alle kon klanten gratis dus die 9,99 wat daar staat word vanzelf 0,00 in rekening gebracht  

Toen heb ik ook gelijk topic aangemaakt van gratis zenders maar werkt niet. Over en weer,gemaild, privé ....weekend ertussen …....
en krijg ik alsnog te horen ja dat gaat niet, dus betalen. 
Nu kan ik ook niet 3 mnd gebruik van maken anders zit ik volgende maand weer met hetzelfde. Dus zet t maar op tijd uit. 
Wel fijn  dat u het volgende maand in mindering wilt brengen. 
Bedankt 😊