Skip to main content

Het systeem van die gratis zenderpakketten zou eens een beetje klantvriendelijker en duidelijker gemaakt mogen worden.

Als je 3 maanden van een gratis pakket gebruikt maakt dan ben je geneigd deze een maand voor het afloopt op te zeggen, maar je hebt eerst niet door (wordt ook nergens vermeld) dat het per direct stopt en niet pas over een maand. Zo ben je dus een maand kwijt.

 

Is ook moelijk zo maar even terug te vinden op welke datum het is ingegaan, staat helaas nergens vermeld, behalve in je mail. 

 

Waarom niet automatisch laten stoppen na 3 maanden? 

Waarom nergens een datum vermelden in je account op tv?

Waarom per direct stoppen na afmelden en niet gewoon die 3 maanden af laten kijken?

 

Nee, niet bepaald een klantvriendelijk systeem. Maar wel leuk dat het kan natuurlijk.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ook opnamen van de betr. zenders verdwijnen direct bij stopzetting van het pakket.

Ik vind dat de mail ca. een week van te voren gestuurd moet worden. Met de tekst “denkt u eraan om volgende week (of op de datum) het pakket stop te zetten indien u het niet betaald wilt gaan afnemen?”. Die week is kort genoeg omdat het inderdaad per direct uit gaat.

En uiteraard bewaar je de e-mail met de bevestiging van aanzetten zodat je het ook zelf weet.

Waarom willen mensen überhaupt zo'n pakket maar 3 maanden? Omdat het gratis is? Als je een pakket wilt neem je dat. 
Als je zo'n pakket niet wilt, waarom dan wel gratis? Ik blijf het niet helemaal snappen.
Ik had in 2014 videoland 3 maanden gratis. Maar vond en vind het wel leuk heb 't dus nog steeds. Niet opgezegd omdat ik moest gaan betalen.


Waarom willen mensen überhaupt zo'n pakket maar 3 maanden? Omdat het gratis is? Als je een pakket wilt neem je dat. 
Als je zo'n pakket niet wilt, waarom dan wel gratis? Ik blijf het niet helemaal snappen.
Ik had in 2014 videoland 3 maanden gratis. Maar vond en vind het wel leuk heb 't dus nog steeds. Niet opgezegd omdat ik moest gaan betalen.

Nou, dat is dus precies waarom je het wél wilt.

Ik heb ook een keer 3 maanden Videoland gratis gehad (gewonnen bij de Postcodeloterij), kon ik het mooi uitproberen. Heb welgeteld 0 films gekeken, dus nee, niets voor mij.

En wat is er mis mee om van iets gratis gebruik te maken? Beetje rare ‘sneer’ naar mensen die dat weleens willen doen. Niet iedereen kan zomaar nog even een extra zenderpakket erbij betalen, dus dan is zoiets toch ook gewoon af en toe leuk.

En ja, we blijven nederlanders hè


En ja, we blijven nederlanders hè

Klopt:thumbsup_tone2: . En we blijven de Belgen voeden met hun Nederlandermoppen wat dat betreft:stuck_out_tongue_winking_eye: .


Het systeem van die gratis zenderpakketten zou eens een beetje klantvriendelijker en duidelijker gemaakt mogen worden.

 

 

Waarom niet automatisch laten stoppen na 3 maanden? 

Waarom nergens een datum vermelden in je account op tv?

Waarom per direct stoppen na afmelden en niet gewoon die 3 maanden af laten kijken?

 

Nee, niet bepaald een klantvriendelijk systeem. Maar wel leuk dat het kan natuurlijk.

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik doe nooit mee aan een actie als dat betekent dat je na verloop van tijd automatisch overgaat op een betaald abonnement. 

Want eigenlijk ga je gewoon een abonnement aan met een korting in de eerste drie maanden. 

Ga er maar van uit dat heel veel mensen vergeten op te zeggen. En dar is het de leverancier (Hier KPN) het natuurlijk om te doen. 

Gewoon nooit meer aan meedoen ! 

 


Hoi @Noordzee en andere,

Bij mij gaat gewoon in de ochtend de wekker af, 1 dag voor het verstrijken van de periode van 3 maanden.:wink: en vroeg in de avond nog een keertje.