Skip to main content

Sinds ik de nieuwe tv ontvangers heb werkt het voor geen meter. Bij aanzetten vd tv vaak alleen groen beeld of de melding geen signaal.

Wanneer, na herstart, er wel beeld is loopt beeld en geluid niet synchroon.

Is hier al een oplossing voor?

Wij hebben al paar dagen zwart beeld. Je krijgt geen mogelijkheid om terug te komen Oplossing uit en aan. Eco stand aan. Bij zwart beeld raakt hdmi op tv niet in stress, geeft zwart beeld. Komt vaak door zoeken in gids knopje of apps knopje op afstandsbediening.


@jamrox01@Maus 24@Ruud987 @Marteen91 willen jullie eens kijken of ook met de gewone snelle start alles nu weer goed gaat? We hebben in de laatste update, 0.17.4, een fix hiervoor uitgebracht. 

Ik zal een paar dagen testen. Net omgezet en deed hij het op de Panasonic goed. Ook bij de Sony ging het goed. Ik ben hoopvol gestemd. Mocht ik nog problemen ondervinden dan kom ik er hier op terug. 1 keer testen is geen maatstaf. 

Helaas. Bij de Panasonic ging het weer fout. Wisselen van hdmi ingang met de afstandsbediening leverde uiteindelijk resultaat op.  Van hdmi 1 naar 2 en terug. 😔. Hij gaat bij mij weer op eco. 


Ik ben een weekje op vakantie dus kan nu niet testen. Vanaf woensdag ben ik weer thuis . Zal dan even veranderen.


Ik heb hem even op snelle opstart gezet, wat mij opvalt is dat het geluid ver achter loopt op het beeld.

Dit is ook niet te corrigeren met de geluid vertragings mogelijkheid omdat deze alleen nog verder kan vertragen.

Dus weer terug naar eco stand waarbij het geluid overigens ook niet synchroon loopt met het beeld. Op ESPN loopt het geluid in deze eco stand echt heel erg achter.

Publieke zenders lopen bijna synchroon in de eco stand.


@jamrox01@Maus 24@Ruud987 @Marteen91 willen jullie eens kijken of ook met de gewone snelle start alles nu weer goed gaat? We hebben in de laatste update, 0.17.4, een fix hiervoor uitgebracht. 

Ik zal een paar dagen testen. Net omgezet en deed hij het op de Panasonic goed. Ook bij de Sony ging het goed. Ik ben hoopvol gestemd. Mocht ik nog problemen ondervinden dan kom ik er hier op terug. 1 keer testen is geen maatstaf. 

Helaas. Bij de Panasonic ging het weer fout. Wisselen van hdmi ingang met de afstandsbediening leverde uiteindelijk resultaat op.  Van hdmi 1 naar 2 en terug. 😔. Hij gaat bij mij weer op eco. 

En ook bij de Sony ging het weer fout. Kreeg een melding met iets van: “geen signaal, controleer de verbinding.”

Nog even een paar keer testen.  Anders gaat hij ook bij de Sony weer op eco. 


@jamrox01@Maus 24@Ruud987 @Marteen91 willen jullie eens kijken of ook met de gewone snelle start alles nu weer goed gaat? We hebben in de laatste update, 0.17.4, een fix hiervoor uitgebracht. 

Ik zal een paar dagen testen. Net omgezet en deed hij het op de Panasonic goed. Ook bij de Sony ging het goed. Ik ben hoopvol gestemd. Mocht ik nog problemen ondervinden dan kom ik er hier op terug. 1 keer testen is geen maatstaf. 

Helaas. Bij de Panasonic ging het weer fout. Wisselen van hdmi ingang met de afstandsbediening leverde uiteindelijk resultaat op.  Van hdmi 1 naar 2 en terug. 😔. Hij gaat bij mij weer op eco. 

En ook bij de Sony ging het weer fout. Kreeg een melding met iets van: “geen signaal, controleer de verbinding.”

Nog even een paar keer testen.  Anders gaat hij ook bij de Sony weer op eco. 

Staat ook bij de Sony weer op eco. Wat me opvalt dat ook dan weer beeld paars, blauw verschijnt voor maximaal 1 seconde. Als het KPN LOGO verschijnt is het oké. Wel is er vaak, vlak voordat home verschijnt, de melding “geen internetverbinding” terwijl hij gewoon verder opstart. Onderin komt dan “nog 1 taak afronden.”


@jamrox01@Maus 24@Ruud987 @Marteen91 willen jullie eens kijken of ook met de gewone snelle start alles nu weer goed gaat? We hebben in de laatste update, 0.17.4, een fix hiervoor uitgebracht. 

Ik zal een paar dagen testen. Net omgezet en deed hij het op de Panasonic goed. Ook bij de Sony ging het goed. Ik ben hoopvol gestemd. Mocht ik nog problemen ondervinden dan kom ik er hier op terug. 1 keer testen is geen maatstaf. 

Helaas. Bij de Panasonic ging het weer fout. Wisselen van hdmi ingang met de afstandsbediening leverde uiteindelijk resultaat op.  Van hdmi 1 naar 2 en terug. 😔. Hij gaat bij mij weer op eco. 

Zelfs bij de eco stand gaf hij vanmorgen op de Sony  de melding van “geen signaal”. Toch startte hij op. Ineens zag ik het kleine KPN logo. Zat dus al wat verder in de opstart procedure. Vreemd…


Heb hem sinds donderdag op snelle start staan. Moest hem zaterdag opnieuw opstarten in verband met zwart beeld . Maar hier lijkt het goed te gaan, op die ene keer na. Ongeveer 5 x de tv aangezet.


Hier het kastje ook weer op snelle start gezet maar helaas weer groen beeld. Tot 2x toe.

Weer terug naar eco modus.

Het geluid loopt bij mij nog altijd niet synchroon met het beeld. Het geluid loopt achter op het beeld.

Dit is zowel bij eco als bij snelle start.

 


Zojuist na een nacht lekker geslapen te hebben KPN TV+ aangezet en dan valt het me meteen op dat het geluid niet synchroon loopt met het beeld. Wij hebben KPN TV+ aangesloten op een Sony Bravia Smart TV uit 2020 dus dit kan niet aan de TV liggen lijkt ons. Kan hier iets aan gedaan worden want is irritant (zeker op de vroege ochtend). 


Heb hem sinds donderdag op snelle start staan. Moest hem zaterdag opnieuw opstarten in verband met zwart beeld . Maar hier lijkt het goed te gaan, op die ene keer na. Ongeveer 5 x de tv aangezet.

Heb vandaag al 2 x groen beeld gehad bij opstarten. 1x om 2100 hij is toen ongeveer 1/2 uur aan geweest. Kom met wee op de slaapkamer en de tv geeft weer groen beeld. Stekker er uit en weer er in . Toen weer normaal beeld. De ecostand gaat ook hier weer aan . Zou dit met de nieuwe update te maken kunnen hebben ? 


@jamrox01 dat moet niet door de nieuwe update komen. Is dit na het installeren van de update die we gister hebben uitgebracht?


@jamrox01 dat moet niet door de nieuwe update komen. Is dit na het installeren van de update die we gister hebben uitgebracht?

Ja na de update van gisteren. Had er daarvoor geen last meer  van gehad. Kan ook toevallig zijn 


@jamrox01 controleer in dat geval alleen nog even of ECO wel aan is bijven staan. En of het niet te maken heeft met deze storing. Dat zou het geval zijn als je een Experia Box V10 hebt. En de TV+ Box bedraad hebt aangesloten. 

 


Ik zie hier alleen maar reacties op het groene beeld maar op de klachten van het geluid word totaal niet gereageerd. hoe zit dit met het niet synchroon lopen van het geluid, ik heb dit al vanaf het begin HEEL IRRITANT 


@rob1980 ik kijk eerst naar het beeld. Voor problemen met lip-sync hebben we een update gedaan. 

Als je hier nog steeds last van hebt, maak dan een eigen topic aan


Gewoon 1 drama met de nieuwe kpn box al de verhalen van HDMI kabel etc. Werkt gewoon slecht Android systeem😭 de Arris VIP5202 bij 2 personen uitgeprobeerd werkt vlekkeloos helaas kan ik deze nieuwe box niet omruilen.

dit valt mij tegen van kpn  waar ik alles van heb en ga mijn tv abonnement beëindigen zodra dit kan!!


@Marc v a als je zelf nog last hebt van storingen met de TV+ ontvanger wil ik je vragen een eigen topic aan te maken. Geef daarin aan wat er precies aan de hand is. Kijk bij de bekende bevindingen of je signaal bekend is. En kijk bij de product updates om te zien of de update met de oplossing al is uitgebracht. We nemen je signalen serieus. Vooral daarom is het belangrijk om niet te reageren in het topic van een ander. Dat beperkt de zichtbaarheid van je signaal. 


Beste Bram, dit topic is door mij aangemaakt.

Alle informatie die jullie hebben gevraagd staat hierin vermeld.

Ik zie helaas nog geen verbetering.


@Maus 24 ik zie dat ik per ongeluk de verkeerde persoon getagged heb. 

Wil je toch voor de zekerheid nog je profiel invullen? En laten weten of je de laatste update geïnstalleerd hebt? Geef ook aan welk merk en type tv je hebt.