Skip to main content

Goedemiddag , ons beeld scherm geeft alleen maar groen beeld... en wel gewoon geluid?

Ik kan het nergens zelf vinden hoe ik dit moet oplossen.

Mvg F.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Andere HDMI kabel of probeer een dvd speler oid op dezelfde hdmi ingang. Of probeer een andere HDMI ingang...


@FS1992 Welkom hier. 

En een erg late reactie van onze kant, excuus!. Ben wel even benieuwd of het is gelukt met een andere kabel. 

Ik hoop iets van je te horen. 


Had ik vandaag ook. Stroomkabel van de tv ontvanger eruit halen en weer erin stoppen. Dat werkte bij mij!


@Ibooo dat werkt bij mij ook, maar is al de tweede keer deze week. @FS1992 ik hoop niet dat dit zo vaak blijft voor komen!


Hi @saxman, wat je ook nog kunt proberen is om de ontvanger een frisse herstart te geven. Dan moet je wel opnieuw de instellingen aanpassen mocht je zenders verborgen hebben etc. 


Wij hebben hier bijna dagelijks last vast of het beeld valt ineens weg of het geluid maar het grote beeld met aanzetten hebben we echt bijna iedere dat is zeer vervelend en hebben m al zovaak opnieuw ingesteld


Bij ons is het ook nog steeds zo. Dagelijks minimaal 3x de stekker eruit en er weer in.
Harde reboot via de afstandsbediening zou zeer welkom zijn. Of een aan/uit knopje. 

 

1 of 2 firmware’s geleden leek het iets beter.

 


KPN? Zoveel mensen hebben problemen met jullie nieiwe Decoders van Tv . Groen beeld, geen signaal, of afstandbediening die het operns niet doet. Wanneer komen jullie met concrete oplossingen. Wel betalen, maar gebruikersgemak is 0. 
alleen nieuwe klanten hegelen jullie binnen. Customer Service is onbereikbaar. 
hoelang duurt dit nog ?? Jeetje 


Helemaal mee eens, het duurt allemaal wel erg lang.

Geluid loopt ook nog altijd niet synchroon met het beeld.

Ziggo begint bij mij te lonken.


Beste iedereen,

Zouden jullie, in hoeverre dat niet is gedaan, een eigen topic willen starten

We helpen jullie graag. 


Maar het topic is toch groen beeld wel geluid, en de oplossing 3x of vaker de decoder van de stroom halen? Waarom daar een tweede topic voor openen?

 


Ik heb al topics gestart over groen beeld en over het geluid. De frustratie neemt bij mij toe omdat ik in een half jaar tijd nog altijd geen verbetering zie.