Skip to main content

Wij kunnen sinds vandaag niet meer terugkijken. Niet via de gids de groene pijltjes staan alleen op vandaag. En via terugkijken optie krijgen wij de melding 3023

Beste @Inkie1963,

Ik heb het even bij mij getest, alles werkt gewoon. Zou je de tv ontvanger eens willen resetten:

En daarna eens kijken of het werkt, laat je het even weten?


Helaas ziet het er bij ons heel anders uit, waarschijnlijk nog niet geüpdatet. Ik kan naar instellingen, dan naar systeem instellingen, dan systeeminformatie. 

 


@Inkie1963,

Zo te zien heb je nog het oude menu, heb je in het verleden een Motorola 1853 gehad? Want dan staat in jou gegevens-profiel nog de Motorola geregistreerd. Maar ik kan jou ook even de oude menu geven hoe je die moet resetten. Maar laat je het even weten over die Motorola of je die hebt gehad?

Hierbij de reset van de oude menu:

Laat je het even of het gelukt is?


Zelfs die gele knop reageert niet en een Motorola hiervoor zou best kunnen


Zelfs die gele knop reageert niet en een Motorola hiervoor zou best kunnen

@Inkie1963 doe het nog eens, ga naar Instellingen, en druk 2x op de gele knop, en daarna allebei op JA zetten. :wink: Er is daar een foutje gemaakt zie ik op de afbeelding. :grin:


Dank je wel voor de hulp


Dank je wel voor de hulp

Graag gedaan @Inkie1963, is het inmiddels gelukt? Kun je weer gebruik maken van het groene pijltje? (Begin Gemist/Terugkijken)


@Inkie1963, als jij een Motorola hebt gehad zal ik eens vragen of een KPN moderator deze eens uit jou TV profiel wilt halen zodat je ook het nieuwe TV menu hebt. Dan kan het zijn dat je het software opnieuw moet installeren. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou regelen.


@Inkie1963, als jij een Motorola hebt gehad zal ik eens vragen of een KPN moderator deze eens uit jou TV profiel wilt halen zodat je ook het nieuwe TV menu hebt. Dan kan het zijn dat je het software opnieuw moet installeren. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze dit voor jou regelen.

Beste @Inkie1963, heb je nog even tijd wat hierboven :point_up_2_tone2:  staat te doen? Zodat we je verder kunnen helpen.


Ga ik vanavond doen, mijn man werkt thuis en die is bang dat hij dadelijk niets meer kan


Ga ik vanavond doen, mijn man werkt thuis en die is bang dat hij dadelijk niets meer kan

Oké laat het maar weten als je het gedaan hebt. 👍🏼


Hallo @Inkie1963 Welkom hier op het kpn forum en wat goed om te zien dat je meteen zo'n duidelijke hulp en uitleg van Dennis hebt gekregen. Geef gerust een gil als je zover bent, dan helpen we je verder.