Skip to main content

Kijk ik verkeerd of zie ik het goed. Ik kan geen opnames groeperen (serie xxx aflevering 1,2,3 etc) wat wel met de iTV VIP kon. Wellicht kan het nu nog niet, maar straks wel. Wie weet het? 

Hi @ronvmeijer en welkom op het forum! 

Wordt geen enkele opname meer in een groep gezet. ook recente opnames niet? Ligt het niet toevallig aan dat het HD Glas opnames en reguliere HD opnames zijn toevallig? 
Ook ben ik benieuwd of de opnamelijst er anders uit ziet wanneer je op iTV Online inlogt. Kloppen de groepen dan wel?


Nee, hier wordt ook niet alles gegroepeerd. Sommige wel, maar niet alles. En nee, ik heb alle glasopnames verwijderd alvorens de kpn+ box in gebruik te nemen, ik wist immers dat dat niet samen ging. 
Bijgaande afbeelding is van de KPN iTV app. 


Check. Het gebeurt zo te zien dus onder andere bij Vlaamse Meiden die Rijden. Heb je nog wat andere voorbeelden voor me (naam van de serie en de data + tijdstippen)? Een stuk of drie moet genoeg zijn. Dan kan ik dit doorgeven en kunnen we het onderzoeken! 


Nee helaas, andere dingen heb ik of al gekeken of al weggegooid. Volgens mij gaat nu wel alles in groepen. Ik zal het in de gaten houden en melden hier als ik wat heb. 


Helemaal goed, hopelijk blijft het nu goed gaan. Zo niet, laat het inderdaad weten!