Skip to main content
Vraag

Groot verschil geluidsniveau nieuwe TV+ Soundbox

• April 29, 2025
  • 32 reacties
  • 805 keer bekeken

Toon eerste bericht

32 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Verwijderen xmsweb account, als er een update komt delen we dat zoals Marcia zegt onder Product Updates. Er wordt zoals zij aangeeft gewerkt aan het geluid, dus als dat in een update wordt meegenomen kan je het daar vinden.

Smit212000
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 17, 2025

Goedenavond 

Ik ben nu al 4 maanden bezig met dit topic en nog steeds is er geen verbetering.

Het wordt zelfs nog erger de laatste tijd als ik naar een tv zender kijk ( maakt niet uit welke) wordt het geluid op een gegeven moment schokkerig 

Net of ze aan het stotteren zijn. 

Als ik dan even naar een andere zender ga en weer terug is het tijdelijk opgelost. 

Ook het probleem met het switchen van sound mode is er nog steeds. 

Aan de kant van KPN blijft het helaas stil.

Graag een update. 

Ik betaal iedere maand wel extra voor deze box en dan mag ik als klant toch wel iets terug verwachten. 

Mijn algemene mening is al dat vaste klanten benadeeld worden ten aanzien van nieuwe klanten en dit erbij maakt de twijfel om bij KPN te blijven wel steeds groter. 

Hopende op een spoedige en positieve reactie

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Goed dat je dit weer meldt, ​@Smit212000! Heel spijtig dat je dit nog steeds ervaart. Ik begrijp goed dat je nog steeds verschillen in geluid ervaart tijdens hetzelfde programma, ondanks dat de geluidsmodus op ‘voice’ staat ingesteld? En ook het stotteren is überhaupt niet beter geworden?

Smit212000
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 19, 2025

Dag Marcia

Dat klopt helemaal. 

Her stotteren is ook juist erger geworden

Daarbij komt ook nog dat als ik een opname 

Doorspioel het geluid niet meer synchroom loopt met het beeld,

Het enige wat ik niet snap is waarom het zo lang duurt voordat ik een reactie krijg en ik zelf eerst moet reageren

Dat vind ik erg jammer

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik begrijp dat je liever eerder een reactie had gehad! Helaas heb ik op dit moment nog geen nieuwe informatie die ons zou kunnen helpen. Ik ga er opnieuw achteraan. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@Smit212000 je hebt inmiddels een aantal dagen een nieuwe software op je Soundbox gekregen van ons. Hoe is je ervaring met de Soundbox de afgelopen dagen geweest? Ik ben benieuwd of je ook verbetering hebt gemerkt en hoor het graag van je. 

Smit212000
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • October 4, 2025

Dag Marcia

Ik ga dit weekend er even goed voor zitten

De ervaringen laat ik begin volgende week weten. 

Wat nog wel steeds een probleem is dat bij het doorspoelen of terugspoelen het geluid nog steeds niet synchroon loopt met elkaar. 

Ik los dit op door terug te gaan naar het hoofdmenu en dan weer het programma op te starten maar ideaal is dit natuurlijk niet