Skip to main content

Sinds de nieuwe software update van de VIP5202 ontvanger is alleen nog maar seizoen 1 beschikbaar van gtst classics en dat is weergegeven als seizoen 0. Terwijl er voor de update er 6 seizoenen beschikbaar waren. Via videoland zelf zijn er wel 6 seizoenen beschikbaar die nog steeds aangevuld worden. Ligt dit aan de software update of ligt het probleem bij videoland zelf die niet wil dat de overige seizoenen nog bij kpn te zien zijn. Of speelt er iets anders?

Hoi @kees1970, wat gek dat je ineens niet meer alle seizoenen van GTST ziet staan in Videoland. 

Ik heb er even voor je naar gekeken. We hebben wat problemen gehad met verschillende series van Videoland, waaronder GTST, waarbij de seizoenen niet goed werden weergegeven. Dit is inmiddels opgelost, dus ik ben benieuwd of alles weer klopt en jij nu alle seizoenen weer ziet? Ik hoor graag van je!


Hoi Alexa

 

Heb net meteen even gekeken en het is inderdaad opgelost. Ontzettend bedankt voor de moeite....


@kees1970 Fijn, kan je gewoon alle afleveringen weer zien, zoals het hoort :relaxed:  Graag gedaan en je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.