Skip to main content

Wanneer ik halverwege een programma een opname start, wordt deze ook vanaf dat punt opgenomen en niet vanaf de start. Ik vraag me af of dat niet op de wensenlijst van de komende updates kan komen te staan. Ik vind dat heel erg lastig namelijk.

Het zou een heel welkome update zijn en ik zal vast niet de enige zijn die dat graag wil.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Wanneer ik halverwege een programma een opname start, wordt deze ook vanaf dat punt opgenomen en niet vanaf de start. Ik vraag me af of dat niet op de wensenlijst van de komende updates kan komen te staan. Ik vind dat heel erg lastig namelijk.

Het zou een heel welkome update zijn en ik zal vast niet de enige zijn die dat graag wil.

 

Erg goed idee.

Misschien kan je het hier bijzetten. 

Of in de wensenlijst die ik net heb aangemaakt. Zie hier. (ik heb deze er al bijgezet).


Probleem is dat kpn dat contractueel waarschijnlijk niet mag aanbieden.

Tip: Plan een opname in via de iTV app, dan wordt hij wel vanaf het begin opgenomen.


Probleem is dat KPN dat contractueel waarschijnlijk niet mag aanbieden.

Tip: Plan een opname in via de iTV app, dan wordt hij wel vanaf het begin opgenomen.

 

Hoi @wjb is dat ook als het programma al loopt?

Want ik begrijp wat @ronvmeijer bedoelt, je zapt naar een andere zender en ziet dat je de opname vergeten bent of denk, het is een leuk programma om toch op te nemen. 

 

Waar ik ook aan denk, veel programma's kan je via de gids later gewoon terugkijken.

Tot 10 dagen dacht ik. 

Je ziet dan de groene return symbool staan, als het kan. 


Probleem is dat KPN dat contractueel waarschijnlijk niet mag aanbieden.

Tip: Plan een opname in via de iTV app, dan wordt hij wel vanaf het begin opgenomen.

Hoi @wjb is dat ook als het programma al loopt?

Ja, ook als het programma al loopt echter je kunt de opname ook alleen via de app vanaf het begin terugkijken, op de TV ontvanger start hij op het moment waarop je begonnen bent met opnemen.


Ik ben een voormalig Ziggo abonnee met een Mediabox Next (ook Arris) en daar ging het wel allemaal zoals ik het graag zou willen. Dat KPN het contractueel niet zou kunnen doen lijkt me stug. Het was nog sterker, als je halverwege de opname starte je vanaf het begin de opname op dat moment terug kon kijken en wel de reclames kon skippen (ik keek dus naar de opname), wat dan bij terugkijken via de gids niet kon zonder de reclames te skippen. Dus als je de opname op het moment dat de uitzending nog bezig was terug ging kijken kon je gewoon de reclames skippen (totdat je weet gelijk kwam met de uitzending zelf natuurlijk)…zo keken wij elke week The Voice of Holland … 😀


Dat KPN het contractueel niet zou kunnen doen lijkt me stug. 

Ter verduidelijking (klik).


Hi @ronvmeijer, ik zie dat je al hele goede tips en uitleg van wjb en joop hebt gekregen! Ik hoop dat je daarmee uit de voeten kunt. Als je nog vragen hebt, laat het gerust hier weten.