Skip to main content
Beste medewerker,



Vanaf vandaag (26 april) zou seizoen 2 beschikbaar zijn. Nu kan ik de afleveringen van seizoen 2 inderdaad zien in het pluspakket menu, maar bij het klikken op afspelen gebeurt er niks. Is deze fout al bekend?



Mvg Kelly
Vanaf 26 april zou seizoen 2 van handmaid's tale beschikbaar zijn. Ik zie hem inderdaad staan, maar als ik op afspelen klik laadt de aflevering niet. Is dit bekend en wanneer werkt de serie wel weer? Mvg Kelly
ik heb hier ook al een half uur lang een chatsessie over gehad en later nog een half uur aan de telefoon gehangen met KPN. Mij werd gezegd dat er meerdere klachten op het forum stonden (ik kan alleen deze vinden en zie helaas nog geen reacties staan) en dat het waarschijnlijk om een storing gaat. Degene die ik sprak gaf aan dat het waarschijnlijk vanavond opgelost is. Hij adviseerde af en toe de tv-ontvanger aan en uit te zetten en het nog een keer te proberen. We moeten dus helaas geduld hebben! 🙁



Admin: Comment verplaatst naar algemeen topic




Seizoen 2 zou toch starten vandaag



admin: vraag naar centraal topic verplaatst


Ik heb vanmiddag een klein stukje op mijn iPad gekeken maar op tv wil deze niet opstarten.
Ik heb hetzelfde probleem, zou toch moeten werken
Beste @KellySp, @HF1975 en @Treppy



Willen jullie eens een harde reset uitvoeren bij de TV ontvanger(s)?

En het daarna nog eens proberen? 🤔



Laat effe weten wat de bevindingen zijn. 🙂
Ik heb al een medewerker aan de telefoon gehad vanmiddag en ik heb toen een reset gedaan maar hij doet nog helemaal niets..
Ik heb de boel al gereset, het werkt nog niet. Vreemd genoeg wel op mijn ipad😒
Ja bij mij doet hij het overal behalve op de tv's
@Marianne 1956 @KellySp @HoiSun @Jac71 @HF1975 @Treppy

Hoi allen. Ik bewaak vanavond het forum en ik zag dat er plotseling 3 topics over dit onderwerp zijn verschenen. Dank voor jullie signalen en ik heb alles naar dit topic verplaatst om het overzicht te bewaren! Tevens heb ik onze interne storingspagina bekeken en daar staat nu het volgende:

"Mogelijk ondervindt u problemen met het afspelen van afleveringen van seizien 2 van The Handmaid's Tale. We zijn op de hoogte van dit issue en werken hard aan een oplossing. Onze excuses voor het ongemak

Helaas heb ik nog geen oplostermijn. Zodra ik meer weet, lezen jullie van mij!


Hallo, is er inmiddels al een oplossing?
Deze storing is inmiddels verholpen. Het is mogelijk om te beginnen aan het 2e seizoen van The Handmaid's Tale. Mocht het toch niet lukken om deze afleveringen te bekijken, reset dan de tv-ontvanger. Veel kijkplezier toegewenst!

Reageer