Skip to main content

Ik ervaar exact dezelfde problemen en krijg het niet opgelost. Zou een andere switch voor mij dus ook de oplossing kunnen zijn?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

De switch moet igmp snooping ondersteunen anders heb je problemen.  Dit is een goeie https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=969


Oké dank je wel, hoop dat KPN net als bij andere mij er 1 gratis opstuurde. Heb abonnement en moet dus werken. 


Hallo @HansieW  in een lokale computerwinkel/Mediamarkt of onderdelenhuis kun je er direct een halen als je de switch snel nodig hebt, anders kun je er een bij de KPN-shop bestellen, kost ongeveer €29,-.

Gratis weggeven doet KPN alléén onder bepaalde voorwaarden waar je aan moet voldoen, zijnde 3 of meer tv-decoders hebben.

 


Hi @HansieW, Welkom hier op ons Forum! De switch moet inderdaad IGMP-snooping ondersteunen. 
Zitten alle poorten van de Experiabox vol met tv-ontvangers, dan kunnen we een gratis EW toesturen. Als dit niet zo is, dan kun je een kabel trekken van de Experiabox direct naar te tv-ontvanger. 

Mocht dit bij jou het geval zijn, dan maak ik het voor je in orde. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Klopt hij zit vol


@HansieW Bedankt voor je bericht. In dat geval kijk ik graag even met je mee en maak ik het in orde. Kun je mij nog voorzien van je gegevens? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. Deze mag je invullen in je profiel. De vakjes waar ‘privé’ achter staat, zijn alleen zichtbaar voor KPN moderators. 
Laat het in een reactie weten als je dit hebt gedaan, dan krijg ik er een melding van en kan ik het meteen voor je in orde maken. 


Dag @HansieW, Ik heb helaas geen reactie meer van je gezien, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag.


Reageer