Skip to main content
Beantwoord

Haperen van opnames

  • January 5, 2020
  • 4 reacties
  • 977 keer bekeken

Als ik opnames af wil spelen blijft hij iedere keer hangen

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@Kramertje Mijn reactie is aan de late kant, sorry! Dan is het verstandig om de tv-ontvanger om te ruilen voor een nieuwer type. We hebben een handige servicetool die je daarmee helpt. 

Laat je weten of het is gelukt?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 5, 2020

Dat kan wel eens gebeuren. Vaak is de ontvanger resetten voldoende om het probleem op te lossen. Kijk hier evenhttps://www.kpn.com/service/internet/wifi-en-modems/herstart-reset-experia-box.htm


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @Kramertje, niet fijn dat het kijken van opnames niet goed gaat. We helpen je hier graag verder om het op te lossen!

Als je een opname wilt bekijken blijft het steeds hangen, begrijp ik. Hoe gaat het met bijvoorbeeld gewoon tv kijken, gaat dat wel goed? Ik zie dat @Joep1965 je al een hele goede tip gegeven heeft. De reset die hij aanraadt werkt heel vaak heel goed bij dit soort storingen. Kan je de reset proberen en laat je ons weten of het heeft geholpen?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 7, 2020

Ik heb alles al gedaan, maar blijft haperen. Nu blijkt dat ik een Motorola ontvangen heb en deze nogal verouderd zijn.

 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

@Kramertje Mijn reactie is aan de late kant, sorry! Dan is het verstandig om de tv-ontvanger om te ruilen voor een nieuwer type. We hebben een handige servicetool die je daarmee helpt. 

Laat je weten of het is gelukt?