Skip to main content
Beantwoord

haperend beeld

  • April 16, 2020
  • 4 reacties
  • 85 keer bekeken

Hallo

ik heb nu al weken last van haperend beeld word er gek van.

Heb alle stappen doorlopen wat op internet word aangegeven,

maar helaas nog steeds geen resultaat ,nu heb ik ook gelezen dat de Arris VIP 5202 bugs heeft zal het daar aan liggen dan?

grasg hoor ik wat ik thuis nog zou kunnen doen hieraan of anders jullie op afstand want dit kan echt niet langer.

 

Beste antwoord door Lisa

@Johan1968 Welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt. We hebben een update gehad voor de 4K-ontvangers die dit probleem kon veroorzaken. Dit lag trouwens aan de tv en ontvanger combinatie. 
Sinds wanneer heb je last van haperend beeld? Als je de ontvanger eens bekabeld aansluit, hapert het beeld dan nog steeds? 

Je zou de beeldkwaliteit-instellingen in de tv-ontvanger eens kunnen aanpassen naar 50Hz en de kleuren eens kunnen wijzigen en terugzetten. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Johan1968 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met TV kijken. Hoe heb je de TV ontvanger met de Experiabox aangesloten, bekabeld of met een DVS? (Draadloze verbindingsset)


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 16, 2020

Hi Dennis 

Met een dvs 200 draadloze verbindingsset 

en deze is goed aangesloten in stopcontact En werkt al jaren goed.

gr Johan 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • April 19, 2020

@Johan1968 Welkom hier! Fijn dat je ons gevonden hebt. We hebben een update gehad voor de 4K-ontvangers die dit probleem kon veroorzaken. Dit lag trouwens aan de tv en ontvanger combinatie. 
Sinds wanneer heb je last van haperend beeld? Als je de ontvanger eens bekabeld aansluit, hapert het beeld dan nog steeds? 

Je zou de beeldkwaliteit-instellingen in de tv-ontvanger eens kunnen aanpassen naar 50Hz en de kleuren eens kunnen wijzigen en terugzetten. 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • April 29, 2020

@Johan1968 We hebben helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders horen we het graag.