Skip to main content

Goedendag,

Is er iemand die hier ook last van heeft namelijk met haperend beeld bij alle 4K zenders en als je een 2e 4K ontvanger aan zet dan op alle zenders? Ik heb de FRITZ!Box 7583 met pairbonding en de 4K ontvangers die ik heb zijn de Arris VIP 5202. Ben al vanaf half december bezig met KPN en ze krijgen het niet goed zelfs niet met een monteur. Want die zegt dat alles goed is aangesloten en dat klopt want alles zit met kabels (CAT 5e) en de ontvangers zitten in de Netgear GS105E. En heb alles al geprobeerd de ontvangers zonder switch en dat heeft het zelfde resultaat. Voor de rest werkt alles perfect zowel het bedrade internet als de WiFi verbinding.

Hallo @CompuByte , en als het het originele KPN modem even terug plaatst, heb je het dan ook?

Dat gaat de KPN helpdesk ook vragen, eerst origineel maken en dan verder helpen.

 


Nou de monteur die is geweest had geen experiabox v10 of V12 in de bus liggen. En de FRITZ!Box is ook van KPN en heb daarbij ook nog de techdesk bij en die snappen het ook niet meer. Maar heb ook AVM gebeld en die hebben ook alles nagelopen en die zijden tegen mij dat alles in de modem goed staat en de meest recente updates ook waren geïnstalleerd. Maar ik heb versie 7.21 en met versie 7.13 had ik dit probleem niet dus ik heb een vermoeden dat het helemaal niet bij mijn kant ligt maar bij KPN, alleen de oplossing dat wordt een moeilijk verhaal want het zal wel weer fout zijn gegaan met een update aan de kant van KPN?


Als de techdesk hier geen oplossing voor heeft weet ik eerlijk gezegd ook niet of ik die wel ga hebben.
Misschien een overbodige vraag, maar als je de TV ontvangers verwisselt, verwissel je het probleem dan mee?

Als het bij de TV blijft kan het helpen de beeldverbeteraars zoals automotion plus(Samsung) of Trumotion(LG) uit te zetten (afhankelijk van het soort haperende beeld)