Skip to main content
Beantwoord

Haperend beeld

  • July 14, 2020
  • 11 reacties
  • 136 keer bekeken

Sinds een week last van haperend beeld. Ik heb via de “storingen kpn” gezien dat ze er het gehele afgelopen weekend mee bezig geweest zijn. Gisteren was het beeld en geluid goed, nu is het weer haparend. Dit geldt ook bij het bekijken van opnames.

Beste antwoord door Rini54

Probleem is inmiddels opgelost door KPN. Ik weet niet wat ze gedaan hebben,  maar de hapering is weg!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @Rini54 

Vervelend dat je problemen ervaart met ITV. Welke TV ontvangers heb je, en hoe zijn ze aangesloten? Is dit bekabeld aangesloten of met een draadloze verbindingsset?


  • Auteur
  • Topper
  • July 14, 2020

Vanavond langdurig met KPN gechat,  maar reset van modem en tv ontvanger heeft niet geholpen. Ook wijziging van de instellingen van de tv ontvanger hielp niet. Ticket is aangemaakt en wacht op verdere acties van KPN.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Oké, dan wacht ik dat even af @Rini54 zou je me nog willen vertellen: 

Beste @Rini54 

Vervelend dat je problemen ervaart met ITV. Welke TV ontvangers heb je, en hoe zijn ze aangesloten? Is dit bekabeld aangesloten of met een draadloze verbindingsset?

Misschien dat ik je dan eventueel verder kan helpen. 😉


  • Auteur
  • Topper
  • July 15, 2020

Ik heb een HMB2260 direct aangesloten op het modem en een VIP2952 aangesloten via een DVS1200.


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Ik heb een HMB2260 direct aangesloten op het modem en een VIP2952 aangesloten via een DVS1200.

Heb je het bij allebei de TV ontvangers die haperingen, of bij 1 van die 2?


  • Auteur
  • Topper
  • July 15, 2020

Bij beide ontvangers!


darkfader
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • July 15, 2020

Hier ook veel meer haperingen sinds kort.  En op sommige type apparaten ook alleen maar zender 1,2 en 3.  Daarbij is nog steeds slechte HDMI compatibiliteit met Samsung TV waardoor powercycle nodig is om weer beeld te krijgen.
Dat zijn 3 problemen te veel eigenlijk :|


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Dit is erg vervelend @Rini54, welke modem (Experiabox) heb je? Ik lees in ieder geval dat er een ticket is aangemaakt voor jou, hopelijk komt hier iets uit. 

 


Dennis Overbeek
Wijsgeer

@darkfader erg vervelend dat je problemen ervaart met haperingen. Heb je de TV ontvanger(s) eens gereset? En hoe zijn de TV ontvanger(s) aangesloten, bekabeld of met een DVS?


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • July 16, 2020

Probleem is inmiddels opgelost door KPN. Ik weet niet wat ze gedaan hebben,  maar de hapering is weg!


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Probleem is inmiddels opgelost door KPN. Ik weet niet wat ze gedaan hebben,  maar de hapering is weg!

Wat fijn dat het is opgelost! Veel plezier met TV kijken. 👍🏼😉