Skip to main content

Sinds een week last van haperend beeld. Ik heb via de “storingen kpn” gezien dat ze er het gehele afgelopen weekend mee bezig geweest zijn. Gisteren was het beeld en geluid goed, nu is het weer haparend. Dit geldt ook bij het bekijken van opnames.

Beste @Rini54 

Vervelend dat je problemen ervaart met ITV. Welke TV ontvangers heb je, en hoe zijn ze aangesloten? Is dit bekabeld aangesloten of met een draadloze verbindingsset?


Vanavond langdurig met KPN gechat,  maar reset van modem en tv ontvanger heeft niet geholpen. Ook wijziging van de instellingen van de tv ontvanger hielp niet. Ticket is aangemaakt en wacht op verdere acties van KPN.


Oké, dan wacht ik dat even af @Rini54 zou je me nog willen vertellen: 

Beste @Rini54 

Vervelend dat je problemen ervaart met ITV. Welke TV ontvangers heb je, en hoe zijn ze aangesloten? Is dit bekabeld aangesloten of met een draadloze verbindingsset?

Misschien dat ik je dan eventueel verder kan helpen. 😉


Ik heb een HMB2260 direct aangesloten op het modem en een VIP2952 aangesloten via een DVS1200.


Ik heb een HMB2260 direct aangesloten op het modem en een VIP2952 aangesloten via een DVS1200.

Heb je het bij allebei de TV ontvangers die haperingen, of bij 1 van die 2?


Bij beide ontvangers!


Hier ook veel meer haperingen sinds kort.  En op sommige type apparaten ook alleen maar zender 1,2 en 3.  Daarbij is nog steeds slechte HDMI compatibiliteit met Samsung TV waardoor powercycle nodig is om weer beeld te krijgen.
Dat zijn 3 problemen te veel eigenlijk :|


Dit is erg vervelend @Rini54, welke modem (Experiabox) heb je? Ik lees in ieder geval dat er een ticket is aangemaakt voor jou, hopelijk komt hier iets uit. 

 


@darkfader erg vervelend dat je problemen ervaart met haperingen. Heb je de TV ontvanger(s) eens gereset? En hoe zijn de TV ontvanger(s) aangesloten, bekabeld of met een DVS?


Probleem is inmiddels opgelost door KPN. Ik weet niet wat ze gedaan hebben,  maar de hapering is weg!


Probleem is inmiddels opgelost door KPN. Ik weet niet wat ze gedaan hebben,  maar de hapering is weg!

Wat fijn dat het is opgelost! Veel plezier met TV kijken. 👍🏼😉