Skip to main content

Haperend beeld blijft na doorlopen kpn stappenplan, opnieuw opstarten modem en Arris, kabel vervangen. Probleem blijft zich voordoen.

 

kpn graag advies

Mijn Tv hapert. Ik heb het kpn stappenplan doorlopen, tevens een frisse start uitgevoerd, helaas geen effect. Nu lees ik dat vervanging hdmi kabel soms helpt. Heeft iemand hier ervaring mee?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Goedenavond @Kwallie, welkom! Dat is niet goed! Heb je al eens een harde reset geprobeerd of de software opnieuw installeren? Dat wil nog wel eens helpen. Als dat niet helpt, dan kan een moderator met u meekijken om het proberen op te lossen. Laat u het mij even weten of het helpt wat ik heb aangedragen?


Ik heb een zgn frisse start uitgevoerd, een harde reset van de experia box nog niet.

dank voor de reactie


Heb de experia box 10A gereset, geeneffect

 

kpn waar ben je


Zijn ook allemaal lapmiddelen die slechts kort of niet werken.

 

KPN heeft de zaakjes niet voor elkaar en weigert haar verantwoordelijkheid te nemen!

 

 


Hoi @Kwallie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het beeld blijft haperen. Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Direct met een kabel aan het modem? Of zit er bijvoorbeeld een draadloze verbindingsset, of switch tussen? Ervaar je ook problemen met jouw internet verbinding (traag of wegvallend) dan zou dit wel eens de oorzaak van de kwaliteits problemen op TV kunnen zijn. 

 

@Macabeus Ik wil je opnieuw vragen om on topic te blijven en inhoudelijk te reageren. Dit is een officiële waarschuwing omdat dit de zoveelste keer is dat dit gebeurd. Mocht dit weer gebeuren zullen we jouw account tijdelijk moeten bannen. Dit is een maatregel die we liever niet toepassen en hopen dat het niet zover hoeft te komen. 


Beste Vikash,

probleem is opgelost, het was een storing die de wijk betrof, dank voor de reactie