Skip to main content

Ik sta al meer dan een half uur in de wacht. Een collega die ik aan de telefoon had zou een klein vraagje stellen aan een collega, maar ik zit nu al meer dan een half uur te wachten. 
 

Wat wordt hieraan gedaan?

Ik belde naar KPN omdat we vanaf maart een abonnement hebben voor tv thuis, maar vanaf het begin hebben we steeds haperend beeld. 
 

We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wilde het abonnement opzeggen, maar dat kan vanaf drie maanden voor het opzegtermijn..  

Admin: Titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik sta al meer dan een half uur in de wacht. Een collega die ik aan de telefoon had zou een klein vraagje stellen aan een collega, maar ik zit nu al meer dan een half uur te wachten. 
 

Wat wordt hieraan gedaan?

Ik belde naar KPN omdat we vanaf maart een abonnement hebben voor tv thuis, maar vanaf het begin hebben we steeds haperend beeld. 
 

We worden van het kastje naar de muur gestuurd. Ik wilde het abonnement opzeggen, maar dat kan vanaf drie maanden voor het opzegtermijn..  

 

Heb je wel 0800-0402 (gratis) gebeld?

Ik denk het wel.

 

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze aangesloten (verbonden) met de Experiabox.

Het beste is met een vaste UTP kabel.

Netwerkadapters kunnen veel problemen geven.

 


Welkom op het forum @BrigitteBurgerhout! Een half uur in de wacht is toch echt te lang. Wat ik graag wil doen is voor je kijken wat hier gebeurt is en hoe we weer goed beeld aan je kunnen geven. Begrijp ik goed dat je nog aan de telefoon was met onze klantenservice toen je het topic hebt aangemaakt? Zo ja, hoe is dat gesprek toen verder verlopen?

Wil je ook laten weten wat het antwoord is op de vragen van @joop2011? Dan gaan we naar het tv-signaal kijken. 

Om te zien waarom het zo mis is gegaan met het gesprek met onze klantenservice wil ik je vragen je profiel in te vullen. Ik hoor graag van je!