Skip to main content

Sinds een paar dagen heb ik problemen met het terug kijken van programma's. maakt niet uit welke zender. Een tijdje gaat het goed en dan op eens blijft het beeld stil staan. Nu twee keer geprobeerd met alles uit te zetten. Helpt niet. Een tijdje gaat het goed en dan staat het programma weer stil. Bij gewoon tv kijken heb ik geen last.

Sinds een paar dagen heb ik problemen met het terug kijken van programma's. maakt niet uit welke zender. Een tijdje gaat het goed en dan op eens blijft het beeld stil staan. Nu twee keer geprobeerd met alles uit te zetten. Helpt niet. Een tijdje gaat het goed en dan staat het programma weer stil. Bij gewoon tv kijken heb ik geen last.

 

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?


Welkom bij ons op het forum @Johannes Houtsma. Bij terugkijken op willekeurige zenders merk je dit dus. Ik vraag me hetzelfde af als de vragen die Joop al stelt. Zou je die kunnen beantwoorden?

Welke KPN tv ontvanger heeft u?

Hoe is deze verbonden met de Experiabox?

En aanvullend, welk type modem (Experia Box) heb je van ons? Gebeurt dit alleen als je programma's terugkijken, of merk je het ook wel eens bij rechtstreekse tv?

Met de antwoorden kunnen we verder met je meedenken, we horen het graag van je.


Ik heb helaas sinds deze week hetzelfde probleem... 

Ik heb een Experia v8 modem en m'n tv ontvanger is met n internetaansluiting daarmee verbonden.

Modem resetten en frisse start heb ik al geprobeerd maar werkt helaas niet... met live tv zijn er geen problemen. Alleen met begin gemist of terugkijken. 


Zelfde hier weer. 

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Welke Experiabox heeft u?

Hoe is de KPN tv decoder verbonden met de Experiabox?

 

Heeft u al een reset gedaan?

Met de schakelaar achterop de spanning (volksmond stroom) er voor 2 minuten afhalen (schakelaar uit zetten)

Daarna weer aanzetten en laten opstarten. 

 

Netwerkadapters, zoals de DVS, kunnen ook voor dit soort problemen zorgen.

Vaste UTP kabels is altijd het beste. 

 

@JesseR1988 , de Experiabox V8 is al weer een oudje.

Probeer hem bij KPN om te wisselen voor de V10 of Box12 (hoewel over de BOX12 lees ik nog problemen). 

En ook aan u, welke KPN tv ontvanger heeft u?  


Ik heb hetzelfde probleem. Normaal tv kijken gaat prima.

Programma terugkijken of opgenomen programma bekijken:  na een half uur bevriest het beeld.

Na enkele minuten loopt het weer door voor 2 a 3 min. Dan komt melding op het scherm : wilt u het programma beëindigen ja/nee.

De ontvanger is dan helemaal geblokkeerd. Alleen door uit en aanzetten weer tv kijken weer mogelijk.

Opgenomen of terugkijk programma weer opstarten , door tot moment de ontvanger blokkeerde, en weer een half uur verder kijken. zeer storend

moven exp v10  tv ontvanger arris VIP2952 V2.

alle resets uitgevoerd, modem ontvanger etc , geen resultaat. aangesloten met cat5.


Ik heb hetzelfde probleem. Normaal tv kijken gaat prima.

Programma terugkijken of opgenomen programma bekijken:  na een half uur bevriest het beeld.

Na enkele minuten loopt het weer door voor 2 a 3 min. Dan komt melding op het scherm : wilt u het programma beëindigen ja/nee.

De ontvanger is dan helemaal geblokkeerd. Alleen door uit en aanzetten weer tv kijken weer mogelijk.

Opgenomen of terugkijk programma weer opstarten , door tot moment de ontvanger blokkeerde, en weer een half uur verder kijken. zeer storend

moven exp v10  tv ontvanger arris VIP2952 V2.

alle resets uitgevoerd, modem ontvanger etc , geen resultaat. aangesloten met cat5.

 

Welke Experiabox heb je?

 

Ik begrijp dat je geen netwerkadapters ertussen hebt, dat is in ieder geval goed en kan dan het probleem niet zijn.

 

Wat is jouw echte downloadsnelheid? meten bekabeld met PC. Zie hier. 

 

Vul ook je gegevens van je account op dit forum zo compleet mogelijk in.

Dan kan een moderator (medewerker KPN) meekijken en indien nodig meten. 


Ik heb een experia v1o

Download 58 mbps

Upload       62 mbps


Ik heb een experia v1o

Download 58 mbps

Upload       62 mbps

 

Dat klinkt allemaal goed.

Vul je gegevens van je account zo compleet mogelijk in van dit forum.

Dan kan een moderator (medewerker KPN) het voor je nakijken.