Skip to main content

Haperend beeld bij opnames en live tv

  • January 9, 2021
  • 6 reacties
  • 163 keer bekeken

Wij hebben  als een geruime tijd een haperend beeld bij opnames en bij live tv. We hebben de router al meerdere malen gereset. Nieuw software geïnstalleerd. 

Het probleem is 1 of 2 dagen verholpen en komt dan weer terug.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Bart_2020
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • January 11, 2021

Hallo @sldv ,

Bedoel je met haperend beeld grijze blokjes op TV ?

 

Dan helpt nieuwe software of een andere tv ontvanger helaas niet.

Zie verzameltopic: [Storing] Grijze of witte blokken op Talpa zenders. SBS6,Veronica en Net5 | KPN Community 

Groet Bart


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @sldv. Welkom op het  KPN Forum. Wat vervelend dat het beeld hapert tijdens het bekijken van een opname of live tv. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op de vraag van @Bart_2020. Gaat het om grijze blokjes of is het probleem inmiddels al verholpen?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat jouw vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 24, 2021

Hoi.

 

Nee het gaat niet om grijze blokjes. Het is stilstaand en stotterend beeld.

Vrijdag was het probleem nog niet over. 

Heb telefonisch contakt gehad met een helpdesk medewerker. Deze rade ons aan om het nieuwe software af te wachten en dit te installeren. Dit ga ik morgen proberen en dan hoop ik dat alle problemen opgelost zijn.

 

 

 

 


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik hoor graag van je of dit het probleem verhelpt.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2021

Tot op heden gaat het nog goed. Mochten er.toch weer problemen voordoen laat ik.het weten.

 

Dank