Skip to main content

Sinds een aantal dagen heb ik haperend beeld bij begin gemist programma's. Het beeld en geluid stopt ongeveer 3 seconden, en dan gaat het weer verder. Dit gebeurt ongeveer 1 keer per minuut. Erg irritant. Tijdens het normale televisie en het kijken van opnames heb ik geen problemen.

 

Ik heb een V10 Experiabox en een HMB2260 digitale ontvanger. De Experiabox en de digitale ontvanger heb ik van de stroom af gehaald en weer opgestart. De ontvanger is bedraad aangesloten. De kabels heb ik vervangen. 

 

Enig idee wat de oplossing kan zijn?

 

 

Goedenavond @vangurp

Onhandig als het geluid en beeld zo onregelmatig is tijdens het terugkijken van programma's. Hier help ik graag mee. Goed dat je al wat zaken duidelijk hebt gekregen en al dingen hebt geprobeerd. Jammer dat het nog niet opgelost is. 

Ik lees nog niet dat je een volledige reset op je iTV ontvanger hebt uitgevoerd. Dat zou meteen een oplossing kunnen zijn voor dit probleem. Op deze pagina vindt je de instructie voor de reset bij stap 2. Mocht dit de oplossing niet brengen? Haal dan ook je Experia Box even 2 minuten van het stroom. Laat de Experia Box dan volledig opstarten en herstart daarna opnieuw de ontvanger om te zien of het probleem dan is opgelost. 

Mochten bovenstaande tips niet helpen, vul dan je profiel aan met je gegevens en geef me een seintje via hier. Ik kan dan ook je verbinding even bekijken om te zien of er opvallende zaken zijn.

Een goed weekend gewenst!


Dank je wel! Met de harde reset is het opgelost :-)


Reageer