Skip to main content

Hallo, 

Ik zit met het volgende probleem.
Als ik boven een programma terug wil kijken op de tv dan haperd het beeld staat dan steeds stil.
Dit is ook als ik op de andere slaapkamer van mijn dochter ga kijken.
Sommige zenders hebben het ook als ik niet terug aan het kijken ben.
Echter als ik de kabel die van beneden naar boven gaat uit de switch haal en rechtstreeks in de mediabox boven doe dan heb ik het probleem niet. 
Hoe kan dit zou dan de switch kapot zijn ik heb al eens eerder een nieuwe switch gehad ivm foutmeldingen van zenders die we boven niet konden ontvangen. Of kan het aan iets anders liggen.

 

Groetjes Anita

 

 

Logisch dat je altijd hetzelfde schema moet gebruiken aan beide zijden van één kabel.

Dan houden we het maar op aan Babylonische spraakverwarring want dat is precies wat ik bedoelde…

Maargoed zelf gebruik ik en we als monteurs altijd Solid core ( Stugere ) kabels om in RJ45 plugje af te werken, Dit gaat juist vaak beter dan met stranded gezien de Plug connectors in de Core snijden, Bij standed willen ze nog wel eens slecht contact maken doordat de standed in de geleider ana de kant gedrukt ( Kunnen ) worden.

En uiteraard kan je hiermee dan prima op een LSA aan de andere zijde afwerken..

Maar persoonlijk hou ik ook meer van Patchrek/WCD -> WCD.  t.o.v  Plugje -> WCD.

Maar ook voor Plug-Plug kabels gebruik ik altijd gewoon Solid core kabels..  werken ook makkelijker mee.. kan je mooi recht naast elkaar krijgen :wink: