Skip to main content
  • Als ik live tv kijk ( glasvezel ) heb ik eigenlijk nooit problemen. Echter zodra ik een programma terug wil kijken of pauzeer en dan verder kijk heb ik haperend beeld. Geen regelmaat te ontdekken. Bij terugkijken / gepauzeerd kijken stopt het beeld om vervolgens weer te hervatten na een x aantal seconden tot zelfs minuten maar hij slaat ook een stuk over. Bij streaming slaat hij niet over maar je gaat steeds verder achterlopen. Lijkt wel of het probleem steeds erger wordt. 

    Modem al diverse malen gereset.
    Alle kabels uit het modem gehaald en alleen de kabel naar de ontvanger gebruikt.
    Kabel van de ontvanger gewisseld voor een nieuwe.

    Modem en ontvanger al diverse malen gereset naar fabrieks instellingen.

Wat kan ik hier nog aan doen. En ja modem en ontvanger zijn al diverse malen gereset.

Hoi @pmollers, welkom hier! Vervelende kijkervaring zo, lijkt me goed om dat verder uit te pluizen. Daarvoor heb ik een vraag en een verzoek voor je:

  • Hoe is je tv ontvanger aangesloten op je Experia Box? Rechtstreeks met een kabel, of zit er nog iets tussen (switch, draadloze verbindingsset, etc.)
  • Je hebt glasvezel zeg je, zou je het glasvezelpunt eens twee minuten stroomloos willen maken.

Hoi Erik_

Is rechtstreeks aangesloten op de experiabox.

Stroomloos maken van glasvezel een aantal keren gedaan, tot wel 30 minuten of zo maar geen oplossing.

Ik heb zojuist een nieuw modem binnengekregen, deze heb ik reeds aangesloten, nu nog even testen. Mogelijk helpt dit.


Ah, goed om te horen dat je een vervangend modem hebt gekregen, @pmollers. Ik ben benieuwd of het daarmee ook beter gaat.Â