Skip to main content

Ik heb sinds 2 weken KPN, en daarvoor altijd Ziggo gehad. Hierbij heb ik gekozen voor KPN omdat ik nu glasvezel heb. Hier ben ik echter nog lang niet tevreden over. Bij elk programma dat ik terugkijk via de gids of als ik het terugkijk als ik een programma heb opgenomen hapert het beeld om de 5 a 10 seconden waarbij het beeld stilstaat maar het geluid doorloopt. Bij live tv kijken is dit niet het geval, echter alleen bij terugkijken. Dit is echt heel irritant en hiermee kijk ik niet met plezier TV. Bij Ziggo heb ik nooit deze problemen gehad. Via de KPN site staat er dat je en je modem moet resetten en de tv ontvanger. Beide heb ik gedaan maar niet met het gewenste effect. Ook heb ik stap 2 in het resetten geprobeerd door de software van de tv ontvanger opnieuw te installeren. Ook dit heeft niet het gewenste effect. 

 

Ik wil graag dat het opgelost wordt anders ben ik geneigd om de hele boel maar weet terug te sturen en weer terug over te stappen naar Ziggo.

 

 

Welkom op ons forum, @ErwinQ! Balen dat je problemen ervaart met televisie kijken. Een haperend beeld wordt niemand vrolijk van. Ik wil je allereerst aanraden om het stappenplan voor haperend beeld te doorlopen. Vaak wordt haperend beeld namelijk veroorzaakt door een probleem in de verbinding. Het is belangrijk om dit eerst uit te sluiten.