Skip to main content

Probleem al eerder gemeld.

2 ontvangers (5202 en 2592 Arris) bekabeld aangesloten. (rechtstreeks op modem)

Modem (V9) is vervangen voor V12 modem (leek eerst goed)

Experia Wifi versterkers zijn vervangen door 2 superwifi punten.

De 2 aanwezige devolo's zijn uit het systeem gehaald en wat nodig was op afstand is aangesloten op een superwifi punt.

Vandaag terug willen kijken via nederland 2 en ging eerst goed, maar na een uur begon het beeld weer stil te staan (Arris 2592), geluid ging wel goed mee. 

Het is niet leuk om naar te kijken, vermoeiend, maar werkt na enige tijd ook irritatie op.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn van interactieve TV, 

Gaarne even meedenken voor een oplossing.

Hoi @mink2u . Wat vreemd dat dit gebeurt. 

Als ik het goed begrijp zijn die itv tuners dus rechtstreeks op de box12 aangesloten? Er zit geen switch of iets dergelijks tussen?

Je hebt ook geprobeerd om de tuner te resetten?

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm


@Erwin_ alles al geprobeerd, tuners zijn rechtsreeks aangesloten op de V12


Ik bewaak de topics van mijn collega @Bart_Z en volgens mij hebben we daar ook contact. Dat is niet handig.

Laten we afspreken dat dit het topic is waar we de boel verder gaan analyseren./


Af en toe (gisteren op SBS6 met terugkijken) nog haperingen.

 

Kan dit ook te maken hebben met internetsnelheid (ik heb 100/100)


Met die snelheid zou dat geen enkel probleem moeten zijn. Zeker niet als je die tuners bekabeld hebt aangesloten.

Was het bij meerdere programma's op SBS6?  Als je datzelfde programma nu weer probeert speelt het dan wel goed af?


Het gaat vooral om de tijd die het doet, in het begin loopt het goed, maar zit je een uur lang te kijken, zie je al dat het begint te haperen. Maakt het ook verschil als je terugkijkt met ondertiteling (teletekst 888)