Skip to main content

Steeds hapert bij ons de tvontvanger. Bij laatste telefoontje met klantservice alle stappen gecheckt en het ligt niet aan de kabel, niet aan verkeerde kanaal of geen laatste updating. Het ligt gewoon aan de ingang HDMI van de tvontvanger zelf. Na gesprek deed ie het weer even en nu weer wel en dan weer niet. Jullie doen ook je werk maar ik heb geen zin om weer alle stappen en halfuur aan telefoon te hangen. Hoe kan ik nu een nieuw kastje krijgen?

Is de ontvanger wel met een kabel aangesloten op het modem? Geen draadloze verbindingsets of switch er tussen?


Beste @Chantal H,

Sorry voor de late reactie, maar zou je de vraag van Joep even kunnen beantwoorden?

Is de ontvanger wel met een kabel aangesloten op het modem? Geen draadloze verbindingsets of switch er tussen?

Laat dit nog even weten dan kunnen we je eventueel verder helpen. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Zo kunnen ze eventueel in het systeem kijken wat er aan de hand is. 👍🏼


Klopt rechtstreeks verbinding met modem en ook die kabel is gecheckt. Het is ook zo dat als het kastje maar iets verschuift, weg beeld en na wat (soms) lang) gemorrel met HDMI in ingang dan doet ie het weer. 


Van harte welkom op ons forum @Chantal H! Zoals je ziet hebben we verschillende behulpzame gebruikers hier. Fijn dat je al op weg geholpen bent, en je gegevens al in je profiel hebt gezet.

Als ik jouw berichten zo lees, klinkt het inderdaad echt als een probleem met de HDMI aansluiting van de tv-ontvanger. Ik heb je gegevens erbij gepakt. Er is vandaag een verzoek bij onze logistieke afdeling neergelegd om jouw tv-ontvanger te vervangen. Goed dat deze stap gezet is. Dit soort verzoeken worden zo snel mogelijk behandeld, uiterlijk binnen twee dagen. Hou je ons op de hoogte van hoe het verder gaat en of alles met de nieuwe tv-ontvanger weer goed werkt?