Skip to main content

Mijn beeld blijft steeds stil staan voor 3-9 seconden en dan gaat ie weer verder. Dit om de 2-4 minuten... Stottert steeds.

WiFi is goed, genoeg snelheid. Heb al wel een kastje van kpn dat minimaal 8 jaar oud is... Maar weer niet of het daar aan ligt. Goeie hdmi kabel ertussen. Dus dat is het ook niet.

Boven ook eenzelfde kastje maar daar geen storing.

TV is 4jaar oud, is een oled

 

Witte stekker wat  rechtstreeks in het stopcontact zit brand / knipperd groen. 

 

 

Wie kent dit zelfde probleem en heeft een oplossing? 

Of overstappen naar andere provider? 

 

Zo hebben ze het aangesloten van kpn met het installeren van glasvezel..... 


Djiezus, ik kijk naar je foto maar je hebt nog die bejaarde dvs 200 niet vervangen. Die voldoet echt niet meer. 

Vervang die nou eens…

Set voor één tv:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/


Ik snap dat de afstand en de niet sluitende deuren dit voor jou erg lastig maken @Fctwenteenschede 😬 Toch wil ik je met klem verzoeken om al is het maar heel kort, toch de tv even via deze rechtstreekse kabel aan te sluiten om te testen wat er dan gebeurt. Als de storingen voorbij zijn als het zonder de DVS aangesloten is, weet je zeker dat het probleem echt daar ligt en kan je gaan bedenken of je liever een nieuwe DVS set aanschaft zonder de garantie dat dit in de toekomst goed blijft werken, of toch gaat voor een manier om het bekabeld aangesloten te krijgen. Meer dan die 2 opties zijn er helaas niet, ik kan dit niet op een andere manier voor je oplossen hoe graag ik ook zou willen!