Skip to main content

Tijdens het TV kijken hapert het beeld zo nu en dan, heel hinderlijk. Het valt vooral op bij het kijken van een voetbal wedstijd. Ik heb een Experia box v10 en een Arris TV kastje. Het tv kastje is met een directe verbinding aangesloten op de modem. Ik heb zowel de modem als de Arris volledig gereset zonder resultaat. Ik heb ook verschillende HDMI kabels en poorten gebruikt. Tot slot heb ik de beeldkwaliteit van het tv kastje verlaagd naar 720p, maar nog steeds haperingen. 

Ik heb op de forums rondgekeken naar oplossingen en alles wel zo'n beetje geprobeerd, maar helaas. Ik vermoed dat het de modem of het tv kastje is wat niet optimaal werkt, hopelijk hebben jullie een oplossing!

Met vriendelijke groet,

Nils

Hoi @Nils Sosef . Welkom op het forum.

Wat hinderlijk dat het beeld niet storingsvrij is. Zo te lezen heb je al veel geprobeerd. Zit jij op een koper verbinding of glas? Wat is jou maximale downloadshelheid?


Hoi Erwin,

Ik zit op een koper verbinding met een maximale snelheid van ongeveer 150mbps. Het storen lijkt bij de ene zender ook erger dan bij de andere, vreemd genoeg.

 

Met vriendelijke groet,

Nils