Skip to main content

Het beeld en geluid hapert bij live tv en bij opnames. Alles al gereset en geconnect, maar niks helptĀ 

Beste @DHennenĀ 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met TV kijken. Hoe is de TV ontvanger aangesloten? Is deze bekabeld of met een draadloze verbindingssets? En zit er nog iets tussen de modem en de TV ontvanger een switch? šŸ¤”


Met draadloze verbindingsset. Daarvan zijn alle lampjes wit, dus goed verbonden


Met draadloze verbindingsset. Daarvan zijn alle lampjes wit, dus goed verbonden

Dat wilt niet altijd zeggen dat het goed werkt. Zou je het eens met de UTP kabel willen proberen? Oftewel de TV ontvanger bekabeld aan te sluiten aan de modem, en dan eens kijken of het beeld en geluidĀ nog hapert. šŸ¤”


Met draadloze verbindingsset. Daarvan zijn alle lampjes wit, dus goed verbonden

Gebruikt u misschien ook nog een switch? Om meerdere apparaten aan te sluiten?


Ondanks de witte lichtjes de verbindingsset opnieuw gelinkt. Alles doet het weer. Wel gek dat de lampjes een goede verbinding aangeven terwijl dit in de praktijk niet zo is...Ā 


Bekabeld aansluiten is niet mogelijk, dan moet ik door 3 muren heen boren of een snoer van 20 meter hebben...Ā 


Hi @DHennen, welkom. Al goed geholpen door Dennis en Nick zie ik. Fijn dat het opnieuw verbinden de oplossing lijkt te zijn. Wel apart dat de lampjes wit bleven inderdaad, maar dat kan soms gebeuren. Net als dat het goed kan werken bij een rood lampje. Bekabeld is altijd het beste, maar ik snap best dat dat flink wat werk kan zijnā€¦Ā Mocht je nog eens vragen hebben dan ben je welkom hier.