Skip to main content

heb haperend beeld en geluid.

 modem en kastje al gereset maar helpt niet.experia box hang onder de trap ontvangstkasje zit met kabel  in contact.

 

hoe nu verder

*Admin: reacties afgesplitst, samengevoegd en eigen topic aangemaakt.​​​​​​

welk type ontvanger heb je?


een motorola ontvanger en een experiabox

 


gister al vertelt dat ik haperend beeld heb met experiabox en motorolaontvangst . alles gereset helpt niks.

 vanavond weer hetzelfde verhaal.

neem inmiddels aan dat ik restitutiekrijg voor mijn all in glasvezel.

 heb bovendien de hele dag via de computer college moeten volgen waarbij ook al de nodige storingen waren.


*Admin: samengevoegd met eigen topic.


Waarom schrijf je nou bij een stokoud topic? start zelf een topic en niet 3x hetzelfde verhaal. En omschrijf duidelijk je probleem met typenummers van experiabox en ontvanger. Anders kunnen we je niet helpen.


Beste @laga 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen


Beste @laga, welkom! Heb je de Motorola inmiddels omgeruild? Is het daarmee nu opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je graag. 


Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het helemaal gelukt is met het omruilen. Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.


Ja dank jullie wel. het omruilen is gelukt en we hebben weer goed beeld! :grinning: