Skip to main content
Beantwoord

Haperend beeld en geluid

• June 5, 2020
  • 8 reacties
  • 71 keer bekeken

heb haperend beeld en geluid.

modem en kastje al gereset maar helpt niet.experia box hang onder de trap ontvangstkasje zit met kabel  in contact.

hoe nu verder

*Admin: reacties afgesplitst, samengevoegd en eigen topic aangemaakt.​​​​​​

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @laga 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 5, 2020

welk type ontvanger heb je?

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 5, 2020

een motorola ontvanger en een experiabox

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 6, 2020

gister al vertelt dat ik haperend beeld heb met experiabox en motorolaontvangst . alles gereset helpt niks.

vanavond weer hetzelfde verhaal.

neem inmiddels aan dat ik restitutiekrijg voor mijn all in glasvezel.

heb bovendien de hele dag via de computer college moeten volgen waarbij ook al de nodige storingen waren.

*Admin: samengevoegd met eigen topic.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 6, 2020

Waarom schrijf je nou bij een stokoud topic? start zelf een topic en niet 3x hetzelfde verhaal. En omschrijf duidelijk je probleem met typenummers van experiabox en ontvanger. Anders kunnen we je niet helpen.

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @laga 

Via deze onderstaande link kun je de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Beste @laga, welkom! Heb je de Motorola inmiddels omgeruild? Is het daarmee nu opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? We helpen je graag. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, dus ik hoop dat het helemaal gelukt is met het omruilen. Als we nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden.

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 16, 2020

Ja dank jullie wel. het omruilen is gelukt en we hebben weer goed beeld! :grinning: