Skip to main content

Ik heb de laatste tijd, vooral 's avonds haperend beeld en geluid op onze slaapkamer. We gebruiken de draadloze verbindingsset van kpn. De WiFi valt nu ook zelfs af en toe weg op mijn mobiel. Wat kan ik het beste doen? Via mijnKPN kom ik niet verder...

Tsja draadloze verbindingsets blijven een bron van storingen. Wellicht heeft u nog de 200 versie. Ze geven vaak de gekste problemen. Probeer te testen zonder. Verwijder ze, reset het modem en kijk wat er gebeurt.


Welkom op het forum @HvC! Het kan inderdaad zijn dat de DVS de problemen veroorzaakt. Als ik hoor dat ook de wifi wegvalt lijkt het me toch verstandig om ook de verbinding nog even door te meten. Kun je om die reden je gegevens invullen in je profiel en hier laten weten als dat is gebeurd? Ook staat op deze pagina een overzicht van tips en instellingen voor de DVS. Wellicht handig om die in de tussentijd na te kijken om storingsbronnen uit te sluiten. 


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!