Skip to main content
Beantwoord

Haperend beeld en geluid

• January 6, 2025
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Geen zin om andermaal door jullie oplossin gmenu gemanoeuvreerd te worden dan wel elke keer de bekabeling te checken of de spanning een halve minuut van het kastje te halen....probleem doet zich dagdagelijks voor gedurende inmiddels pakweg een  maand.

Andere oplossing gewenst/geëist..anders switch !!!

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@John040157 en welkom bij de KPN Community! Als je geen hulp van de Community wilt dan is dit niet de geschikte plek om je vraag te stellen. 

Je kunt dan een belafspraak maken met ons, dan pakt mijn collega dit verder met je op. Je hoeft dan ook het oplossingenmenu niet door. 🙂 Als je in de afspraak precies noteert wat je allemaal al geprobeerd hebt dan kan mijn collega het verder met je oppakken! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2025

Heb je iets meer info? Welk type ontvanger? Is die met een kabel aangesloten op het modem?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2025

Zijn jullie spullen dus type-gegevens heb je zelf. Btw...aangesloten met kabel

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 6, 2025

Op het forum helpen klanten elkaar en weten we helemaal niets over jou of jouw aansluiting of wat dan ook.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 6, 2025

Helder. Heb echter geen forum nodig...heb een definitieve oplossing van Kpn zélf  nodig..ipv menu gestuurde gehannes en op afstand resetten dan wel zelf bekabeling en blijven nalopen en stekkers x-seconden ontkoppelen...

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 9, 2025

Hi ​@John040157 en welkom bij de KPN Community! Als je geen hulp van de Community wilt dan is dit niet de geschikte plek om je vraag te stellen. 

Je kunt dan een belafspraak maken met ons, dan pakt mijn collega dit verder met je op. Je hoeft dan ook het oplossingenmenu niet door. 🙂 Als je in de afspraak precies noteert wat je allemaal al geprobeerd hebt dan kan mijn collega het verder met je oppakken!