Skip to main content

Gisteren is de KPN monteur geweest en heeft alles aangesloten.

Nu ervaren we bij het kijken naar opnames haperend beeld  geluid en geen tot nauwelijks ondertiteling. 

Tevens is de ondertiteling GROOT ingesteld door ons,  maar helaas, het blijft klein bij kijken.... wat is hier aan de hand?

Goedemorgen @Mimosas en bedankt voor je bericht!

Is er nog iets veranderd de afgelopen dagen? Zo niet, dan wil ik je in eerste instantie aanraden om de tv+ ontvanger eens te resetten. In dit artikel op onze kennisbank kun je lezen hoe je dit precies doet.

Verder geef je aan dat de ondertiteling klein blijft. Daarvoor wil ik je vragen om eens naar dit artikel te kijken. Laat je ons weten of je hier wat aan hebt gehad?


Dat is wat ik allemaal al gedaan heb wat ondertitels betreft ... er veranderd niets helaas .…

 

Haperend beeld is zo goed als opgelost ....


Dat is wat ik allemaal al gedaan heb wat ondertitels betreft ... er veranderd niets helaas .…

 

Haperend beeld is zo goed als opgelost ....

Goed om te lezen dat het probleem met het haperende beeld zo goed als opgelost is @Mimosas :)
Wat betreft de ondertiteling; zou je dit artikel van onze kennisbank eens willen doornemen? Hier wordt precies uitgelegd hoe je de ondertiteling bijvoorbeeld aan kunt passen!


Hallo, dat is wat ik allemaal al gedaan heb ... er veranderd niets ... helaas ....


Ook niet wanneer je naar de 'weergaveopties' gaat?

Hier kun je namelijk (o.a.) de tekengrootte van de ondertiteling aanpassen. En Bij ondertitelstijl kun je zelfs de kleur van de tekst en de achtergrondbalk aanpassen :)


Ja, idd, dat is allemaal gedaan .... het blijft standaard op dezelfde grootte....


Ja, idd, dat is allemaal gedaan .... het blijft standaard op dezelfde grootte....

Bij nader inzien klopt dit @Mimosas.

Voor live tv kijken houdt de ondertiteling zich nog niet aan de opgegeven instelling. Dat kun je ook teruglezen in dit topic. Er wordt achter de schermen wel hard aan gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen!


Ooow, oké,  dankjewel voor de info. Enig idee wanneer het wel kan?


Ooow, oké,  dankjewel voor de info. Enig idee wanneer het wel kan?

Een exacte datum heb ik helaas niet voor je @Mimosas maar voor updates kun je altijd het desbetreffende topic bezoeken, zodra er iets verandert dan kun je het daar allemaal teruglezen :)

 


Ik las het zojuist .... dankjewel