Skip to main content

Al geringe tijd ervaar ik bij het wisselen van kanalen dat geluid en beeld haperd en stottert, om gek van te worden! Na tig maal probleemoplossing na gelopen te hebben werkt het nog steeds niet naar behoren. Ik zit sinds januari bij KPN, maar ga asap weer terug naar Ziggo als dit aanblijft.

Dag @Frank_de_Vries dat is natuurlijk niet zoals het hoort. Is de tv ontvanger met een kabel aangesloten op het modem of gebruik je dit soort dingen?

 


Kabel op modem.


Dat is toch wel bijzonder 🤔.  Geen switch er tussen toevallig? Welk type ontvanger heeft u? Heeft u glasvezel of koper?


Hoi @Frank_de_Vries . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je deze problemen hebt. Vaak is het de verbinding.   Zit de ehternetkabel rechtstreeks in de experiabox ? dus itv tuner ↔️ Experiabox.  ? En heb je die tuner al eens proberen te resetten?

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm


Ja de etherkabel zit er rechtstreeks in. En dat resetten ben ik inmiddels ook wel een beetje klaar mee. Heb de stappenplan van stekkers eruit halen en opnieuw opstarten etc al 20x gedaan. 


Maak je gebruik van de speakers die in de tv zelf zitten? Of heb je een apart geluidssysteem aangesloten?


Maak je gebruik van de speakers die in de tv zelf zitten? Of heb je een apart geluidssysteem aangesloten?

Ik maak gebruik van de speakers in de tv zelf. Het beeld en geluid gaan al een behoorlijke tijd slecht. Dat was niet zo, maar steeds van jullie te horen krijgen dat ik maar moet resetten of dat het aan de kabels zal liggen (die allemaal nieuw zijn a 29 euro) daar ben ik klaar mee! Dit forum was een beetje de laatste kans die jullie van mij krijgen, maar deze klant gaan jullie weer kwijt raken


@Frank_de_Vries als je wilt dat we voor je aan het werk gaan dan doen we dat. We vragen altijd eerst een reset te doen omdat dit in veel gevallen ook de oplossing is.

Als je dat al vaak gedaan hebt hoeft dat niet nog een keer. Wat ik voor je wil doen is van afstand uitmeten om te zien of er iets met de lijn is. Wil je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je of er zo iets te vinden is. 


@Frank_de_Vries als je wilt dat we voor je aan het werk gaan dan doen we dat. We vragen altijd eerst een reset te doen omdat dit in veel gevallen ook de oplossing is.

Als je dat al vaak gedaan hebt hoeft dat niet nog een keer. Wat ik voor je wil doen is van afstand uitmeten om te zien of er iets met de lijn is. Wil je om die reden je profiel invullen en hier laten weten wanneer je dat gedaan hebt? Dan kijk ik voor je of er zo iets te vinden is. 

Ingevuld! 

Gr Frank 


Bedankt. Ik meet de problemen ook terug. Alleen waardoor komt het, ik kan het zo niet uitsluiten. Maar ik heb melding bij de Technische Dienst gemaakt. Zij gaan het verder voor je nakijken en nemen binnen 5 werkdagen contact met je op. Hoor graag van je als er contact is geweest.