Skip to main content

Wij hebben hier thuis al een tijd (jaar of 5) last van haperend beeld en geluid. Het is uiteraard super storend. We hebben alles al geprobeert. We hebben een Experiabox v10 (deze hangt in de meterkast, ongeveer 10 meter van beide tv's af) en sinds kort (3 weken) de nieuwe tv-ontvangers. We hebben de DVS kastjes direct in een stopcontact in de muur. Het is een tijdje iets minder geweest met deze nieuwe ontvangers maar nu gebeurt het elk kwartier, als het niet vaker is.

De wifi doet het wel gewoon.

We hebben alle stappen op de site al meerdere keren gevolgd en weten niet meer wat we moeten doen. Heeft iemand een idee?

Het lijkt er op dat uw electriciteitsnetwerk niet meer geschikt meer is voor de dvs's.  Dvs's kunnen werken maar ze kunnen slecht tegen ledverlichting, dimmers, telefoonopladers en zonnepanelen.  Daar is niet aan te doen. Een kabel trekken is het enige. Veel werk maar succes gegarandeerd. 


Beste Marloes,

 

Ik vind het super vervelend  dat er ook bij jullie geen MODERNE oplossing is.

Zelf had ik een tijdje terug het probleem.Gelukkig kunnen oplossen met nieuwe Experia Box v10.

Weer met kabels trekken/werken is ook voor mij niet de oplossing.In welk tijdperk leven we ??? Zo gaan we terug naar de jaren 70,toen was ook alles met kabel.Als dit weer de toekomst wordt….adieu KPN.Dan maar geen beeld op tv,een haperend beeld elke 10 min.geeft beslist geen voldoening.

 

En HR. JOEP….Het woordje EXPERT  zou ik echt niet durven gebruiken als OPLOSSER.Misschien kun je iets verzinnen wat meer aansluit op de 21ste eeuw ,het draadloze tijdperk.


 

 

 

 

En HR. JOEP….Het woordje EXPERT  zou ik echt niet durven gebruiken als OPLOSSER.Misschien kun je iets verzinnen wat meer aansluit op de 21ste eeuw ,het draadloze tijdperk.

dat heeft HR.Joep niet zelf bedacht,Dat gaat vanzelf.Zo ben ik wijsgeer.Maar ik vind wel dat hij gelijk heeft.