Skip to main content

Vorige week donderdag was er vlak boven ons huis een heel zwaar onweer en is de internetverbinding even weggevallen. Het modem heeft zichzelf weer opnieuw opgestart. Eerst werkte de browser niet meer en mail versturen lukte niet,  maar na een complete herstart gaat dat allemaal weer goed.

Echter, sinds dit onweer hapert het beeld en geluid op de TV, zowel bij het terugkijken, kijken naar een opname of live TV kijken. Het is niet meer zo erg en lang als de eerste 2 dagen, maar toch vaak en best lang in tijd, dat we zelf de teksten maar moeten intrapoleren.

Heeft iemand een oplossing?

Hoi @Anke12 . Hoe is de itv tuner aangesloten? Via een lange kabel rechtstreeks naar het modem? Of op een andere manier? Heb je de itv tuner ook al even proberen te resetten?

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm


Beste Erwin,

 

Ik had inderdaad alles gereset volgens de instructie die jij ook via de de link doorstuurt, echter in eerste instantie zonder resultaat. De TV is via een draadloze verbindingsset aangesloten.

De verstoring werd elke dag wat minder en sinds gisteren is het helemaal weg. Ik ben er blij mee, maar vreemd vind ik het wel.

 

Groet

Anke


Die DVS’en gaan via het stroomnetwerk. Dus dat is storingsgevoelig zeker als er even stroomuitval is geweest door onweer. 

Goed om te lezen dat het uiteindelijk toch uit zichzelf hersteld is.