Dit probleem heb ik ook.Als het een beetje waait of het is koud, dan staat het beeld om de haverklap stil. Helaas niet de eerste keer. Wordt een beetje moe om alles weer uit te leggen. Over hoe alles is aangesloten. Ik wil gewoon een werkende verbinding.
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Norbie, Wat lastig dat het probleem bij jou ook nog steeds niet is opgelost. Je ervaart nog steeds dezelfde problemen die je vorig jaar op ons forum al hebt besproken in dit topic? Wat mij betreft hoef je het verhaal dan niet nog eens uit te leggen, maar ga ik kijken wat we nog voor je kunnen betekenen om het probleem op te lossen. Zou je daarvoor je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Is ingevuld #Marina
Goedemorgen @Norbie , Ik zie dat je gebruik maakt van twee tv-ontvangers. Wanneer het beeld en geluid hapert op één tv, ervaar je het probleem dan ook met de andere tv(ontvanger)? Als je het probleem op één ontvanger ervaart, zou je dan in je forumprofiel bij opmerkingen aan willen geven op welke ontvanger je dit probleem ervaart?
Zoals sbs en net5 rtl....
Als men bij kpn wil weten waar dit in zit, zou je eigenlijk over een langere periode moeten monitoren of de verbinding stabiel is denk ik.
Goedemiddag @Norbie , Dan komen er dagen aan dat het beeld blijft haperen. Niet wenselijk dus. Ik ga dit intern overleggen, ik herken het probleem namelijk niet. Grote kans dat de oorzaak buitenshuis ligt. Volgende week hoor je weer van mij en hoop ik dan meer zinnige dingen te kunnen zeggen dan nu.
Hoi @Norbie , Ik ben benieuwd naar de afloop en of deze monteur het probleem wel kan vinden. Houd je mij op de hoogte?
Hoi @Norbie , Hoe is het afgelopen?
Wellicht een tip voor de KPN bij storingen waar een monteur ter plaatse moet komen.
Eerst de centrale bezoeken, daar het signaal testen. Dan het glasvezel kastje controleren, en daarna pas ontvangers, en software checken.
Goedemorgen @Norbie , Wat fijn dat de oorzaak gevonden is. In dit geval lag de oorzaak in de centrale, maar dit is niet altijd het geval. Het is in ieder geval wel een goede om rekening mee te houden wanneer het probleem niet op locatie gevonden wordt. Zo kunnen we wel meerdere afspraken met een monteur voorkomen. Gelukkig werkt het weer optimaal 🙂 Mocht je in de toekomst nog eens een vraag hebben, dan zien we je graag weer terug op het forum 🙂
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.