Skip to main content

Ik zit net bijna identieke problemen. Het was een en al gestotter gisteravond, net tijdens en vooraf aan de finale van Maestro. De afgelopen weken is het trouwens vaker voorgekomen. Met KPN medewerkers aan de lijn heb ik ook van alles geprobeerd. Alle tests van de TV ontvanger. Alle kabel verbindingen en aansluitpunten gecontroleerd. Software download.  Niets hielp.

En...vanochtend heb ik weer gewoon beeld zoals het moet zijn !!

Ik begin te vermoeden dat het ligt aan de drukte op de lijn. Maar dat moet KPN duidelijk aangeven. Ligt het aan de buren ? Andere externe oorzaken ? Zware downloads in de directe omgeving ? Misschien dat er intern teveel toestellen in apparaten tegelijk op het internet bezig zijn ? Misschien weer van draadloos afstappen ?

Vanmiddag heb ik weer contact net KPN. Benieuwd wat ze voorstellen.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

 

@Roloph wat bedoel je met afstappen van draadloos? Bedoel je dat je TV draadloos kijkt, want dan geef jezelf al het antwoord. Inderdaad stoppen met draadloos kijken.

WIFI signalen kunnen worden beïnvloed door LED verlichting.
 


Hallo @Roloph Welkom hier op het KPN Forum. Je hebt problemen met tv-kijken, geef je aan. Ik maak uit je woorden op dat je nu ‘draadloos’ tv kijkt. Gebruik je wellicht een Draadloze Verbindingsset? Zoals Hoopvol al heel terecht aangeeft zien we, vooral in deze tijd van het jaar, wel vaker problemen. LED-verlichting, maar ook andere elektronische apparatuur kan voor storingen zorgen. Opnieuw koppelen helpt vaak al veel. 


Alke drie verbindingsstekkers er uit getrokken en na een minuutje er weer in gedaan.

Probleem (voorlopig!) opgelost.


Als je de komende vrije dagen niet weet wat je moet doen trek dan maar kabels. Dan heb je nooit dit probleem mee:wink:


Dat is geen klein dingetje. Een behoorlijk klusje.

Maar uw reactie doet me wel goed. Ik kom zelf uit het kabel tijdperk en dat was inderdaad stabieler. 

Ik begreep m'n opa nooit: "voor de oorlogse spullen zijn beter ". Nu wel.


Reageer