Skip to main content

Goedenavond , laatste paar maand hebben we vaak in de avond (tussen uurtje of 19.00 en 23.00) erg veel last van een haperend beeld. Vooral het geval bij populaire kijkavonden. Wat zou het probleem kunnen zijn?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Gebruikt u een draadloze verbindingset? Zo ja, haal die er dan eerst eens tussen uit en gebruik eens een paar weken een rechtstreekse kabel. Rechtstreeks naar de Experiabox. 


Hoi @Storing beeld. Welkom op ons forum. Wat lastig dat het beeld steeds hapert! Net als @Nick83 denk ik ook aan een draadloze verbindingsset. Maak je daar gebruik van? Zo ja, dan raad ik aan om de Draadloze Verbindingsset Oplosser te doorlopen. In veel gevallen kom je dan tot een oplossing. Zo niet, dan is het inderdaad goed om eens te testen of het beter is als je de tv-ontvanger rechtstreeks met een kabel op het modem aansluit, zonder tussenliggende apparatuur. 

Ik ben benieuwd wat je bevindingen zijn! 


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels een oplossing hebt kunnen vinden. Mocht ik nog ergens mee kunnen helpen, laat het dan gerust weten. 


Reageer