Skip to main content

Hallo,

Al heel lang hebben wij problemen met haperend beeld bij interactieve tv.

Meerdere malen alle apparatuur stroomloos gemaakt, DVS gekoppeld, software geupdated en overige apparaten uit stopcontact gehaald.

Allemaal zonder resultaat.

 

Gr Gino Bergwerff

Een veel voorkomend probleem bij het gebruik van draadloze verbindingsets.  Daar is weinig aan te doen. De oorzaak is vaak een niet goed werkende ledlamp of dimmer. Een telefoonoplader geeft ook nog wel eens problemen.  Misschien kunt u testen met een kabel aangesloten op de experiabox om te kijken of dat het probleem oplost.


Goedemiddag @GJBergwerff en welkom op het KPN Forum!

 

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en goed dat je dit probleem kenbaar maakt. Net als @Joep1965 is mijn eerste vermoeden dat dit probleem te maken heeft met de draadloze verbindingsset (DVS). Heb je de mogelijkheid om de tv ontvanger eens direct met kabel aan te sluiten? Dat is de snelste manier om te achterhalen waar het probleem zich bevindt, als alles op die manier (met kabel) goed werkt, weten we zeker dat het probleem in de hoek van de draadloze verbindingsset moet worden gezocht. Welk type DVS heb je trouwens in gebruik? Wat ik je sowieso nog kan adviseren, is om eens aan de slag te gaan met de Devolo Cockpit.


Goedemiddag @GJBergwerff , ik heb niks meer van je vernomen maar was benieuwd naar de stad van zaken en of je nog iets hebt gehad aan de informatie die hier is gedeeld!