Skip to main content

Ik heb een haperend beeld  en geluid .. via tv modem. 

Ook als ik in contact kom met kabel voor sttoon . De modem uitvalt . Modem is een arris vip 2952 v2 

Tevens

Al verschillende berichten gehad voor omruilen modem.  Nasr tot op vandaag nig niks .

Het is geen modem maar een tv-decoder @Rein02 , jouw type decoder is nog gewoon actueel en hoeft niet omgeruild te worden.

Geef de decoder eens een fabrieks-reset, dan zou het beter moeten gaan, nog niet goed, dan even gratis bellen met 0800 0402.

Succes.

 


Als ik een fabrieks-reset doe .. ben ik dan mijn de opgenomen programma's kwijt ? 


Als ik een fabrieks-reset doe .. ben ik dan mijn de opgenomen programma's kwijt ? 

Nee hoor @Rein02 , want die programma's zijn opgeslagen in  'the cloud', zeg maar de servers van KPN en niet op je tv-decoder zelf, zoals vroeger met je DVD- of Video-recorder.

 


Hi @Rein02, ik denk ook graag mee. 

Een reset wordt geadviseerd, lees hieronder hoe je dit doet. De opnames worden niet verwijderd. Wat ook van belang is, is hoe de tv ontvanger aangesloten is op je modem, rechtstreeks met een kabel, draadloze adapters? Zit daar misschien nog een switch tussen? Ik stel in dit geval ook voor om even met ons te bellen, gaat makkelijker en sneller. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 

Instructie: 

  •  Druk op Menu op de afstandsbediening.
  • Ga naar Instellingen.
  • Ga naar Systeem.
  • Ga naar Terug naar fabrieksinstellingen en kies Frisse start.
  • Kies "ja" zodra dit in het pop up scherm verschijnt. De ontvanger gaat daarna opnieuw opstarten

Na een frisse start, moet je opnieuw inloggen bij apps zoals Netflix. Houd je inloggegevens dus bij de hand.


Reageer